Shakes langer bewaren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shakes langer bewaren?

Ik moet er vaak in de ochtend vroeg uit en heb er vaak geen zin of tijd meer voor om nog een shake te maken.. Is het misschien mogelijk om een paar shakes te maken (4 a 5 ) shakes om te bewaren en dan later ( de volgende dag ofzo) op te drinken? Het zijn wheight gain shakes!

alvast bedankt!

gewoon in de koelkast.....

Comment

Weightgain shakes zijn vaak onzin en zitten vol met suikers, maar gewoon in de koelkast leggen en voordat je ze oppdrinkt even goed schudden.
      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Dude, een shake 'maken' kost 20 sec ofzo ??
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Vroeg is in dit geval 07.30 uur of nog wat later?
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Gewoon enkel het poeder klaarzetten in een shakebeker. Dan neem je die shake mee waar je hem naartoe wilt nemen gooit er water bij en drinkt het dan direct op.. Geen gezeik met dat het gaat schiften (zo schrijf je dat toch?)
            "Straight outta gym"

Comment

Mijn god, als een shake al teveel moeite is...

Originally posted by Iron Mind View Post
              Geen gezeik met dat het gaat schiften (zo schrijf je dat toch?)
              Ja
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                Mijn god, als een shake al teveel moeite is...

Ja

Nou, inderdaad!!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Justin, ik weet niet, maar ik sta op 4:30 naast m'n bed om mijn brinta/whey shake te maken en te nuttigen, daarnaast smeer ik mn brood voor die dag, kook mn eitjes en snij mn sla, tomaatjes etc voor de lunch die dag. Om 6 uur stap ik de deur uit, op weg naar werk.
                  Ik zou dit allemaal savonds kunnen doen, maar waarom? Zo relaxed om je dag rustig in de keuken te beginnen met een ontbijtje... misschien een idee om ietsje eerder op te staan?

On topic: ik merk in ieder geval bij de casseine shakes van body & fitshop dat je die niet lang kan laten staan, dan komt het je shakebeker niet meer uit namelijk.. weet niet hoe dat is met whey. Proberen zou ik zeggen.

Comment

Originally posted by Domensino View Post
                    Justin, ik weet niet, maar ik sta op 4:30 naast m'n bed om mijn brinta/whey shake te maken en te nuttigen, daarnaast smeer ik mn brood voor die dag, kook mn eitjes en snij mn sla, tomaatjes etc voor de lunch die dag. Om 6 uur stap ik de deur uit, op weg naar werk.
                    Ik zou dit allemaal savonds kunnen doen, maar waarom? Zo relaxed om je dag rustig in de keuken te beginnen met een ontbijtje... misschien een idee om ietsje eerder op te staan?

On topic: ik merk in ieder geval bij de casseine shakes van body & fitshop dat je die niet lang kan laten staan, dan komt het je shakebeker niet meer uit namelijk.. weet niet hoe dat is met whey. Proberen zou ik zeggen.
                    Whey gaat prima.
                    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                      Gewoon enkel het poeder klaarzetten in een shakebeker. Dan neem je die shake mee waar je hem naartoe wilt nemen gooit er water bij en drinkt het dan direct op.. Geen gezeik met dat het gaat schiften (zo schrijf je dat toch?)
                      Precies. Daar zijn die schudflessen toch voor en ik neem aan dat de meesten dat op die manier doen. Wie maakt nou ruim van te voren een shake klaar?
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Ik maakte ze altijd voor de gehele week, ik vroor ze gewoon in, zette ze daarna 3 minuten in de magnetron, en als ik haast had zette ik de magnetron aan.
                        "You are what you eat..."
                        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                          Ik maakte ze altijd voor de gehele week, ik vroor ze gewoon in, zette ze daarna 3 minuten in de magnetron, en als ik haast had zette ik de magnetron aan.
                          He he he ...
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Ik woog me whey gewoon af (heb maar 1 beker) en deed het in een boterhamzakje.
                            Dan dronk ik bijvoorbeeld een shake na mijn workout en spoelde hem om en zodat de volgende ochtend weer een shake had uit een boterham zakje .
                            Zo kan je ze ook gewoon klaar zetten dat je er alleen nog maar melk of water bij moet doen not that hard i quess..
                            Quitters never win !

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                              Dude, een shake 'maken' kost 20 sec ofzo ??
                              haha echt hé

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X