kwark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

antwoord op je vraag of t kwaad kan om overdag kwark te eten : nee

is het beter dan savonds : nee

Comment

Je kwark + water in de blender. Lekker is anders. Maar is wel snel weg.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
        Je kwark + water in de blender. Lekker is anders. Maar is wel snel weg.
        Doe ik ook, met een beetje whey. Veel makkelijker weg te kappen dan.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Juist, kwark water schep (aardbeien) whey en gaan

Comment

Ik doe het met cottage cheese, lekker zuur water . Nee, vind het eigenlijk wel lekker, mensen verklaren me voor gek.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Gewoon kwark met aardbeien of bananen whey. Kan natuurlijk ook vers fruit in gepowned worden. Heerlijk. "Pure muesli" kan ook.

Comment

Gewoon niks erin mixen !
                Eerste paar keer gaat het moeilijk maar vervolgens ga je het heel snel eten en je gaat er zelfs zin in hebben,
                tenminste ik dan haha. Ik zelf vind kwark heel lekker

Comment

Dus, als ik het goed begrijp kan kwark in de namiddag geen kwaad, maar in de avond is natuurlijk beter.
                  Ik zal het dus in de avond proberen te eten en de porties telkens een beetje opbouwen en dan hopen dat ik eraan wen.
                  You don't quit when you're tired.
                  You quit when you're done.

Comment

Originally posted by Cinix View Post
                    Dus, als ik het goed begrijp kan kwark in de namiddag geen kwaad, maar in de avond is natuurlijk beter.
                    Ik zal het dus in de avond proberen te eten en de porties telkens een beetje opbouwen en dan hopen dat ik eraan wen.
                    ga eens wat lezen over voeding en training.
                    als je dit soort vragen stelt begrijp je er gewoon helemaal niks van...
                    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

paar druppeltjes stevia met een smaakje kan ook altijd, heb zelf limon

Comment

Originally posted by Cinix View Post
                        Als je het in de namiddag eet moet je wel goed de tijd in de gaten houden. De laatste hap moet je precies om 17:59 doorslikken anders verlies je 0,5kg spiermassa.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Ik geloof dat t belangrijkste je dagelijkse intake is, t maakt niet zoveel uit wanneer je t neemt, alS je het maar neemt..je zult echt geen verschil merken of jr nou kwark twee uur eet of tien.just eat your damn foods

''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Ja want als je 's ochtends om 10 uur kwark neemt dan neem je de eiwitten precies op wanneer je slaapt. Nee

Comment

Originally posted by aktito View Post
                              Juist, kwark water schep (aardbeien) whey en gaan
                              Aardbeien whey *rilt* altijd zo chemisch imo, totaal geen aarbei gevoel bij XD

Comment

Over kwark gesproken....Tijd voor een bakkie !
                                - Get out of your comfort zone ! -

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X