Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gewoon niks erin mixen !
Eerste paar keer gaat het moeilijk maar vervolgens ga je het heel snel eten en je gaat er zelfs zin in hebben,
tenminste ik dan haha. Ik zelf vind kwark heel lekker
Dus, als ik het goed begrijp kan kwark in de namiddag geen kwaad, maar in de avond is natuurlijk beter.
Ik zal het dus in de avond proberen te eten en de porties telkens een beetje opbouwen en dan hopen dat ik eraan wen.
You don't quit when you're tired.
You quit when you're done.
Dus, als ik het goed begrijp kan kwark in de namiddag geen kwaad, maar in de avond is natuurlijk beter.
Ik zal het dus in de avond proberen te eten en de porties telkens een beetje opbouwen en dan hopen dat ik eraan wen.
ga eens wat lezen over voeding en training.
als je dit soort vragen stelt begrijp je er gewoon helemaal niks van...
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Als je het in de namiddag eet moet je wel goed de tijd in de gaten houden. De laatste hap moet je precies om 17:59 doorslikken anders verlies je 0,5kg spiermassa.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Ik geloof dat t belangrijkste je dagelijkse intake is, t maakt niet zoveel uit wanneer je t neemt, alS je het maar neemt..je zult echt geen verschil merken of jr nou kwark twee uur eet of tien.just eat your damn foods
''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.
Absolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment