check

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• check

Hallo iedereen

ik wil graag nog wat opmerkingen over mijn voedingsschema.

schema wessel2.xlsschema wessel2.xls

Groeten
    17 Jaar 190CM 76KG

wrm eet je nie meer na half 8??? kwark is juist goed voor het slapen

Comment

Bij het zien van "Test" in je schema moet ik aannemen dat je on juice bent? (Lijkt me sterk je bent 15 jaar vlgs sheet.)

Deze opmerkingen zijn o.b.v. naturel atleet, als je daadwerkelijk on juice bent weet ik niet of je dit als nuttig moet zien.

Mijn opmerkingen:

- De sheet staat op bulken maar je zit (slechts) 150kcal boven je onderhoud (volgens sheet) heeft dat een bijzondere oorzaak? Kijk ff aan of het voldoende is, ik zou het niet meteen ophogen hoor.

- Productkeuze is mooi, zou zelf ook iets dergelijks doen. Vooral niet teveel whey, lekker combineren. Top.

- Je neemt soms dingen met een hoge GI, maar aan de andere kant zit dit verwerkt in maaltijden (vermoed ik) waardoor GI helemaal niet meer zo hoog zal zijn, prima dus.

- Wanneer is nu je workout? Na 19.30? Geen postworkout maaltijd?
      2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
      14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
      25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Test staat er standaard in, is test van crashtest. XD

Comment

Ooh vandaar. Ik schrok er al een beetje van, beetje jong om al daar mee te beginnen lijkt me. Maar goed, over een klein jaartje mag je ook al aan de (lichte) alcohol. Weet nou niet zo goed wat slechter is.

Maar dat geheel terzijde, bedankt voor je toelichting.
          2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.

Comment

Ok g2g me gear ff halen en gaan.

Comment

Bedankt voor de reacties, die tijden kloppen niet heb het zo ingevuld.
              17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Inderdaad een redelijk schema, al vind ik je keuze voor broodbeleg niet goed.
                2 x appelstroop, kaas, 2 x chocoladepasta en nog die chocomel: veel suikers, en suikers zijn weer niet echt goed voor je: Rosbief, paardenvlees, kipfilet en pindakaas zijn weer wel goed beleg voor op brood.

Comment

Ik zal straks even wat aanpassingen maken nick.
                  17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Ook nog bak en braadvet toegevoegd, en er pindakaas bijgezet. Vet is mischien wel wat hoog maar dat kan wel denk ik.
                    Attached Files
                    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Als je de 2 boterhammen met chocoladepasta voor je naar bed weglaat en 450 gram (1 bak) kwark gaat eten voor je naar bed gaat is de verdeling beter.

Comment

Originally posted by NickP View Post
                        Als je de 2 boterhammen met chocoladepasta voor je naar bed weglaat en 450 gram (1 bak) kwark gaat eten voor je naar bed gaat is de verdeling beter.
                        Nick dat is maar een boterham
                        17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Nouja dan hou je het schema zo, als je geen commentaar wilt moet je dat zeggen moet je t ook niet posten imo..

Comment

Originally posted by NickP View Post
                            Nouja dan hou je het schema zo, als je geen commentaar wilt moet je dat zeggen moet je t ook niet posten imo..
                            Ik wel wel commentaar hoor.
                            17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Nick, niet om je helemaal af te vallen hoor. Suikers zijn wellicht niet de beste keuze maar gezien de VP van ts denk ik dat hij het best kan hebben.

Ts weet denk ik zelf ook wel dat hij (bewust) voor suikers heeft gekozen, anderzijds niet gek want je wilt natuurlijk ook aan je broodnodige koolhydraten komen.

Dus ts, gezien jouw vetpercentage denk ik echter dat je matig best wat suikers kunt hebben, zorg echter wel dat je ze niet isoleert maar blijft combineren in een maaltijd (ivm GI).
                              Last edited by Pascal Jongejan; 12-07-2013, 06:40.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X