Hulp nodig :(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig :(

Hallo,
    ik ben nu een jaar aan het trainen (3 maand met een deftig trainigs schema) maar ik kom geen vet % bij dus ik neem aan dat ik niet genoeg binnen krijg?

Stats
    63KG (smorgends), volgens mijn body fat kaliber ben ik momenteel op 12% en ik zat 3 weken geleden nog op 14% (of ik moet verkeert meten).
    Lengte: 170cm
    Dagelijkse behoefte in rust: +-2600 Kcal.
    Mijn rug lijkt wel veel bij te komen maar kwa gewicht blijf ik het zelfde zitten, 2 maand geleden woog ik evenveel als nu (https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...99600722_n.jpg).

Hierbij mijn voedingsschema:

Ik zit wel een beetje aan de hoge kant qua vetten en eiwitten, maar normaal moet ik dan toch nog bijkomen?
    Enige tips?

Alvast bedankt!

Heb je echt bijna 4k kcal nodig om fatsoenlijk aan te komen? Zoja mag je best wat hoger in vetten gaan zitten om die hoeveelheid fatsoenlijk binnen te krijgen.

Comment

Één multivitaminen moet meer dan genoeg zijn. Je zit aardig hoog in koolydraten en te laag in vetten. 3800 kcal voor iemand van 63kg is aardig hoog inderdaad. De salami eruit en de zemelkoeken eruit, dit vervangen door betere producten. Ik mis de pindakaas, vis, eieren, kwark en een fatsoenlijk avondeten. En waarom eet je DRIE bananen?
      Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by aktito View Post
        Heb je echt bijna 4k kcal nodig om fatsoenlijk aan te komen? Zoja mag je best wat hoger in vetten gaan zitten om die hoeveelheid fatsoenlijk binnen te krijgen.
        Jah ik kom niets aan van vet % momenteel, vandaar dat ik het is na vraag

Originally posted by Aldo Raine View Post
        Één multivitaminen moet meer dan genoeg zijn. Je zit aardig hoog in koolydraten en te laag in vetten. 3800 kcal voor iemand van 63kg is aardig hoog inderdaad. De salami eruit en de zemelkoeken eruit, dit vervangen door betere producten. Ik mis de pindakaas, vis, eieren, kwark en een fatsoenlijk avondeten. En waarom eet je DRIE bananen?
        Oke dat zal ik veranderen, inderdaat zit beetje hoog in koolydraten, zal mijn salami door pindakaas veranderen, en smorgens 5 eitjes ofzo erbij dan, maar dan zit ik weel over mijn 3gr/kg lichaamsgewicht, zou dat geen kwaat kunnen?

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
          3 bananen kan makkelijk real bulk voer.

btw brentD nice rug

Comment

Zie je wel verandering in de spiegel?

Comment

Originally posted by RobinVM View Post
              3 bananen kan makkelijk real bulk voer.

btw brentD nice rug
              Dankje

Originally posted by Toulouse View Post
              Zie je wel verandering in de spiegel?
              Jah dat wel :O