warm eten op je werk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• warm eten op je werk

Hoe eten jullie rijst en kip en groente op je werk?
    ik ga altijd van klant tot klant, en heb nergens de mogelijkheid om eten op te warmen
    nu heb ik thermosbakjes gekocht welke me eten 5uur warm zouden houden, maar na 2,5uur is de warmte er toch wel af

zodoende eet ik nu om 9uur smorgens kip groente en rijst, wat vaak toch wel rare reacties opleverd

ik eet ook liever gewoon om 13:00 mijn kip

maar hoe doen jullie dit? jullie eten het gewoon koud?, of warmen het smorgen op?

Koud,warm,lauw don't give a fuck.

Het is inderdaad niet relaxt als het koud word en je kip droog.
    Als er geen opwarm mogelijkheid is than so be it.

Meestal als ik weet dat ik het niet kan opwarmen ,gebruik ik andere carb,prot.,vet bronnen voor die maaltijden.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Kouwe pastasalade met kip........MMMMMMM!
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik probeer ook soms te vragen of ik even microgolf mag gebruiken weet niet of dat bij jou lukt iedereen heeft er 1

Comment

Warm of koud, fuck it! Geen microwave, pech! Anders zorg ik voor alternatief...
          " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

Ik eet het meestal liever koud, maar er zijn genoeg manieren om het warm te houden. Hoe je eten koud kan houden, kan je het ook warm houden.

Dus denk aan een koelbox (maar dan met iets warms erin ipv een koelelement), zilverfolie (doet niet heel veel, maar scheelt wel wat), ect.

Maar als jij om 9 uur geen rijst en kip wil eten, waarom eet je het dan?
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

daarom had ik ook thermosbakjes gekocht in de hoop dat het eten daar dus 5uur warm in zou blijven, ( Thermos® FUNtainer? Food Jar (0.3L - Blauw) - ZenKitchen )
              nu verwacht ik geen warm eten, maar toch wel een heeel klein beetje warm

maar als ik bovenstaande thermosbakjes gebruik is het eten na 5uur gewoon ijskoud geworden, terwijl het er vrijwel kokend in gaat...

ik heb 1.5jaar lang elke dag brood met 250gram kipfilet perdag gegeten, maar die gekookte kipfilet komt ondertussen me neusgaten uit., maar ik ben zowiezo eigelijk geen broodman, en eet liever warm, om 9uur eet ik eigelijk normaal een tonijn salade...

btw ik kan best om 9uur kip en rijst eten, voor mij geen probleem, maar ik eet het liever tussen de middag, daar ik carbcycle en max 3 maaltijden per dag koolhydraten eet op lowcarb dagen..
              als ik nu dus om 7uur ontbijt met brinta, dan eet ik liever om 9uur geen koolhydraten maar me tonijn salade en om 12:00 weer koolhydraten... dus rijst en kip en groente

Comment

Ik stel voor dat je dan terug gaat naar de verkoper, mét je bakjes, en die bakjes in zijn aars stopt

IJskoud met dit weer? Waar haal je die bakjes?

Maar dan eet je nu toch tonijnsalade als je dat wil? Ik zou niet weten wat daar slecht aan is. En koop gewoon een koelbox en doe daar een warmte element in, blijft het veel langer warm. Zon bakje is klein, is logisch dat het niet heel lang warm kan blijven
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

dit ga ik ook weer gewoon doen hoor, maar ik kom net terug uit kualalumpur en daar zat ik in een hotel vlak voor een bouwput
                  elke avond liepen die werklui daar naar buiten met vrijwel allemaal zo'n foodcontainer, dus ik dacht dat moet het zijn en heb daar dus ook zo'n ding gekocht met de verwachting dat me eten er wel warm in zou blijven, maar niet dus.
                  ff terug brengen naar kualalumpur is geen optie, maar zo duur waren ze ook weer niet maar dit bracht me dus wel op de gedachten hoe doen andere dit dan?

Comment

Ik heb wel een magnetron op het werk, maar neem de moeite niet eens om het op te warmen. Meestal eet ik tussen de middag pasta met tonijn koud of kip met rijst en sambal. Smaakt me koud eigenlijk prima.
                    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X