Bulken of cutten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

20%? Ik krijg nu al een punthoofd van deze man. Evenals van Kontridder, heb die Posts teruggelezen tijdje terug, wat een held. Ballen uit m'n string gelachen, en dat gebeurt niet vaak. Wow.
    Maar ontopic, misschien dat ik beter kan bulken, als je wat forser bent en dan gaat cutten zal ook het effect iets groter zijn (denk ik). Ik ben tenslotte ook geen spierbundel dus wat massa aanzetten kan geen kwaad toch?
    Is het een idee om die Spartan Workout te doen icm met een killing voedingsschema. Hou ervan om mezelf te slopen dus maak het maar zwaar voor me. Uitdaging it is

Comment

Ja alles wat los en vast zit met uitzondering van vette troep en suikers ;-)
      We typten trouwens tegelijk een bericht haha, maar bedankt voor het advies. 3000 kcals it is, straks ff beginnen met een voedingsschema!

Comment

Originally posted by pescatore View Post
        Was mooi toen Kontridder dat deed, gesprekken voeren met meerdere acounts van hemzelf
        Ben je schizofreen, dan ben je nooit alleen!

Sorry als ik mensen kwets die hier direct of indirect mee te maken hebben,ik heb adhd en flaporen!
        Zo heeft iedereen wat.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
          Ben je schizofreen, dan ben je nooit alleen!

Sorry als ik mensen kwets die hier direct of indirect mee te maken hebben,ik heb adhd en flaporen!
          Zo heeft iedereen wat.
          Is die combinatie wel in de hand te houden of word je met kettingen geboeid zodat je niet wegvliegt?

Comment

Originally posted by FutureHulk View Post
            20%? Ik krijg nu al een punthoofd van deze man. Evenals van Kontridder, heb die Posts teruggelezen tijdje terug, wat een held. Ballen uit m'n string gelachen, en dat gebeurt niet vaak. Wow.
            Maar ontopic, misschien dat ik beter kan bulken, als je wat forser bent en dan gaat cutten zal ook het effect iets groter zijn (denk ik). Ik ben tenslotte ook geen spierbundel dus wat massa aanzetten kan geen kwaad toch?
            Is het een idee om die Spartan Workout te doen icm met eeling voedingsschema. Hou ervan om mezelf te slopen dus maak het maar zwaar voor me. Uitdaging it is
            Eerlijk gezegd heb ik me nooit echt verdiepd in spartan workout omdat ik het meer iets voor conditie vind.
            Ook wel om droger te worden maar wil je echt flink spiermassa aanzetten,lijkt het mij niet geschikt.
            Voor een bepaalde periode misschien wel,als shock voor je spieren,maar zeker niet voor een langere periode.

Maar nogmaals,dat is mijn mening en ik heb me er niet echt in verdiept dus misschien heb je meer aan de mening van iemand die het schema wel heeft gehanteerd.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik heb een schema in elkaar gezet hoor, het kost wat moeite, met heel veel gepriegel, maar volgens mij ben ik goed op weg. En daarnaast zit ik ook heel erg close rond de 30-50-20 EKV verhouding.

Zie hier:
              Bulkschema.xls

Is dit wat?

ps. Dit is een trainingdag, ik ben vergeten creatine te zetten bij de post-wo.
              Op niet trainingsdagen crea bij het ontbijt en 8 uur later natuurlijk.
              Last edited by FutureHulk; 10-08-2013, 13:51.

Comment

Hey toekomsthulk,

je schema ziet er aardig uit hoor,zowel qua verdeling als produkten.
                Appeltje mag er altijd nog wel bij(vezels,vitamine c en antioxydanten;ook wel in banaan aanwezig )

Creatine maakt niet uit op welk moment je dat neemt ,voor de training is hoogstens voor het placebo effect.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik zou gewoon gelijk zo beginnen en over een paar weken kijken hoe het gaat.
                  Er zijn hier enkele leden die eerst 6 weken over een schema discusieren voor ze beginnen met een schema.

Het is een uitgangspunt en een begin en niet meer dan dat.
                  Fine tunen doe je tijdens je schema als de basis maar klopt.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Is dat appeltje ook nodig als je multivitamines neemt bij je ontbijt?

Ik denk dat ik trouwens dat UBLB schema gebruik dat hier in de stickies stond, dat zag er goed uit voor mass gainen dacht ik zo

Comment

Appeltje is altijd een toevoeging.
                      Mulivitamine is een toevoeging,meer niet.

Ub / lb is een heel goed schema.
                      Ik meld het iedere keer opnieuw,maar ga niet op eigen initatief oefeningen toevoegen of weglaten.
                      Het is goed uitgebalanceerd,al mis je voor je gevoel bepaalde isolatieoefeningen.
                      Maar dat is dus niet zo!!
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Heb ik trouwens wel genoeg groentes toegevoegd, heb alleen maar brocolli geloof ik

Comment

Je zou s middags nog wat extra groente kunnen toevoegen,wordt je eten ook lekkerder van.
                          Groente bevat niet veel kcal,dus kan je aardig wat van eten.
                          Ik eet zelf ongeveer 4/5 ons per dag.
                          Last edited by rain; 10-08-2013, 18:47.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik heb er nog een in elkaar gedraaid, is deze al wat beter?
                            Eettijden daarbij zijn:
                            1. Ontbijt 7:30
                            2. 10:45
                            3. 14:00 (pre) 15-16 trainen
                            4. 16:30 (post)
                            5. 19:30
                            6. 22:30/22:45 (slapen 23:00/23:30)

Bulk2.1.xls

Misschien dat ik alleen nog wat verander in de vetten, dus ipv 5 ml olijf 5 ml lijnzaad oid?
                            Attached Files

Comment

Ik denk dat het aan mij ligt maar waarom verander je je schema?
                              De 1e was toch aardig goed.
                              Nu zet je los je etenstijden erbij:waarom niet in het schema?

Gewoon beginnen en dan verder kijken!
                              En lijnzaadolie ipv olijfolie zou kunnen maar waarom?
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Had ook in het schema gekund inderdaad maar ik ben er niet geheel blij mee, weet niet waarom haha, dus ik maak er een paar. Dan kies ik uiteindelijk de beste.
                                Variatie in vetten is toch beter dan eentonig eten?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X