Fibers tijdens cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fibers tijdens cut

Iemand tips om aan fibers te komen tijdens de cut, wil eigenlijk wel rond de 30 35 gram. Maar zie het niet zitten om 320 gram havermout te gaan eten . Waarom fiber? Wil,wel normaal naar de wc gaan, niet van dat kutgespetter 4x per dag maar gewoon normale stoelgang.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Originally posted by Nocerino View Post
    Iemand tips om aan fibers te komen tijdens de cut, wil eigenlijk wel rond de 30 35 gram. Maar zie het niet zitten om 320 gram havermout te gaan eten . Waarom fiber? Wil,wel normaal naar de wc gaan, niet van dat kutgespetter 4x per dag maar gewoon normale stoelgang.
    Brinta?

Comment

Dadels

Comment

In groenten zitten gewoon vezels.
        Kan ook zijn dat je te weinig vetten eet he, als je stoelgang moeilijk is.

Originally posted by Dynamix View Post
        Dadels
        Ja lekker al die suikers
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Zat al te kijken, brinta komt bijna op hetzelfde neer. Dadels veel suiker ja niet echt wat ik zoek. Groenten , eet ik echt te weinig maar zal dat echt zoveel opleveren? Zie dat all bran fiber one ook veel fibers heeft, even kijken daar naar.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Jep man, groenten eten jwz konijnenvoer, konijnenkeutels zijn ook altijd hard
            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Whuahhaa kutzooi word dan kilootje groenten per dag eten. Vond het eigenlijk wel heerlijk om zo weinig te eten in de cut na maanden bulk.

Comment

Ik ga ook voor groente kilo snijbonen per dag in de cut ongeveer. Vult ook lekker.

Comment

broccoli broccoli broccoli broccoli broccoli broccoli 4,5gram per 150 gram
                  Daar boven op de berg

Comment

sperziebonen, 5,6 per 100 gram

bruine bonen helemaal veel vezels maar die wil je niet in je cut (KH)
                    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
                      Jep man, groenten eten jwz konijnenvoer, konijnenkeutels zijn ook altijd hard
                      Nee hoor, hun ochtendpoep is zacht. Maarja, die vreten ze nog een keer op

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                        tarwezemelen is the way to go voor m'n vezelboost in de cut, 47g vezels per 100g, echter heb ik nauwelijks ontlasting tijdens cutten als ik onder de 2000kcal kom. Eens in de paar dagen heel iets wat ontlasting is dan veel.. Maar ik zou eerder vezels nemen voor een meer verzadigd gevoel, want je zal toch een pak minder ontlasting hebben.

Verder 1kg groente eten zal ook een hoop schelen plus dan heb je gelijk vitamines, vezels en mineralen etc.
                        "Straight outta gym"

Comment

Och ja, tarwezemelen. Is lekker, lekker zoetig!

Comment

en ik zelf doe wel is chilibonen in rode saus 12 gram kol waar van 2,1 suiker 5,6gram vezels en 4,6gram eiwit
                            Daar boven op de berg

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                              In groenten zitten gewoon vezels.
                              Kan ook zijn dat je te weinig vetten eet he, als je stoelgang moeilijk is.

Ja lekker al die suikers
                              Weer dat gezeur over suikers . Er is helemaal niks mis met suikers als je het met mate eet, en dan zeg ik met mate ivm diabetes, niet ivm overgewicht. Bovendien vind ik dadels totaal niet lekker.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X