Fibers tijdens cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eet gewoon voldoende groentes... niet zo ingewikkeld hè? Je hebt al vrij snel genoeg vezels, niks om je druk om te maken laat staan producten voor aan te gaan schaffen.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Zou daar idd ook nooit een supp voor nemen... Heb er ook echt nooit op gelet en nooit last van gehad
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by Toph View Post
        Ehm, van vezels word je poep toch zachter? Ze verteren niet en trekken daardoor water aan. Goed voor als je obstipatie hebt.
        Ja. Behalve als je te weinig drinkt, dan krijg je daardoor helemaal verstopping
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Mmm apart heren en dame. Wil niet dat het meteen een vieze boel hier word, maar voor mezelf ''houd ik wel bij'' wat er gebeurd. Normaal in de bulk skyhigh in carbs (500 gram ofzo) en kwamen zoals gus beschreef van die bonken uit, gewoon normaal gekleurd. Nu heb ik van dat bruin/geel achtige ontlasting die bijna niet ''vast'' is. Ik dacht dat het probleem lag bij weinig vezels maar dit is dus te weinig drinken??
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

inb4 gip arrives
            People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Ja dat is dus een beetje waar ik bang voor was.............als gip komt rapporteer ik hem meteen. Ben gewoon serieus.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                Ja dat is dus een beetje waar ik bang voor was.............als gip komt rapporteer ik hem meteen. Ben gewoon serieus.
                Nou dat mogen we dan ook wel vieren, ach weet je ook eens hoe het voelt
                Maar zonder gekheid, veel/genoeg drinken en lekker veel groente is imo the key man.

Comment

Ik vul de laatste tijd zo'n 2liter spa fles 2x per dag, weet ik in elk geval zeker dat ik genoeg gedronken heb. Verder eet ik bij elke maaltijd broccoli. Dikke kilo zakken broccoli in de vriezer liggen, i-de-aal!
                  People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Poeeeepppppppppp!!!!!! #grinnik...
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
                      Ik vul de laatste tijd zo'n 2liter spa fles 2x per dag, weet ik in elk geval zeker dat ik genoeg gedronken heb. Verder eet ik bij elke maaltijd broccoli. Dikke kilo zakken broccoli in de vriezer liggen, i-de-aal!
                      no offence siegfried maar hoe weet je dat dan, iedereen brult minimaal 2 liter water en thats it, moet me zoontje van 10 kilo ook 2 liter water, en ronnie coleman ook, ik geloof er geen barst van..

Comment

Gisteren bijgehouden hoeveel ik drink........bijna een litertje....... Valt aardig wat te verbeteren dus.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          no offence siegfried maar hoe weet je dat dan, iedereen brult minimaal 2 liter water en thats it, moet me zoontje van 10 kilo ook 2 liter water, en ronnie coleman ook, ik geloof er geen barst van..
                          Nee heeft met verschillende omstandigheden te maken. ( per persoon, leeftijd, sport, warmte)
                          Dan praten we ook niet over water maar vochtinname ( drinkvocht, oxidatiewater en eten)

Er komt per dag gemiddeld 2500 milliliter binnen via:
                          • circa 1250 milliliter via drinkvocht
                          • circa 900 milliliter via eten
                          • circa 350 milliliter via oxidatiewater

Je verbruikt gemiddeld:
                          1 liter voor afvalstoffen af te voeren ( bij 60 kg)
                          +/- verdampt 1 liter ( zweet, uitademen)
                          100ml voor ontlasting flexibel te houden.

Dit komt dus +/- overheen met 2 liter water.

gemiddelde vochtinname
                          1 tot 4 jaar: 1,1 liter
                          Boven 75: 2,5 liter

Dit is dus een gemiddelde. Met intensieve sport kun je tot wel 2 liter vocht per uur verliezen.
                          Ook bij veel zout of eten met veel eiwit: Het lichaam heeft extra vocht nodig om van al het zout en de afbraakproducten van eiwit af te komen.
                          installing muscles....please wait

Comment

Handig om te weten, eet nu ruim 300 gr eiwit p dag.

Comment

sander heb je daar een link van, erg interessant man goede post.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                                Handig om te weten, eet nu ruim 300 gr eiwit p dag.
                                Liter is dan inderdaad erg weining!
                                Haal gewoon een karaf, zodat je voor jezelf kan bijhouden hoeveel je drinkt.
                                installing muscles....please wait

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X