Bulk 16 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulk 16 jaar

Hey bodynetters,

Ik ben sinds kort 16 jaar sport al denk ik een jaartje en heb ook mijn eigen voedingsschema gemaakt waar ik me aardig goed aanhoud en wat ook werkte, tot dat ik aan mijn nieuwe opleiding ben begonnen en nogal veel fysiek bezig ben vooral in de vorm van rennen,lopen de hele dag door.
    Ik weeg rond de 70 kg maar dat wisselt nogal bij mezelf waar ik niet veel van snap dan weeg ik 67 kg en 3 weken later zit ik weer op 70 en zo schommelt het nog al erg maar het gaat niet echt meer vooruit?
    Ik merk wel dat mijn VP naar beneden is gegaan de afgelopen tijd.
    Misschien hebben jullie wat tips of opmerkingen?

Ik post mijn voedingsschema zometeen.

Hmmm ik kan niets meer uploaden, hoe verwijder ik mijn oude uploads?

Comment

Bericht sturen naar een mod. Kevster/protasius

En zoals je je verhaal uitlegd lijkt het me vrij simpel? Kcals omhoog gooien.

Comment

je kan er ook ff een printscreen van maken en uploaden via tinypic
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Dat schommelen in gewicht komt gewoon door vocht dat je vasthoudt. Dat heeft iedereen wel eens
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Voeding

Wat zeggen jullie van dit voedingsschema ik heb het nog even aangepast
            Attached Files

Comment

Sorry voor de late reactie maar ivm met stage was ik weg, maar als je je aan de kcal verhouding houd die dat excel bestandje aangeeft zijn de waarde eiwit koolhydraat en vetten dan goed? Of als je nou meer eiwitten zou eten dan dat aangegeven word bevordert dit de groei of zal dit uiteindelijk worden omgezet in vetten? Hoe moet ik dit zien?

Comment

ik zou zoiezo je eiwitten omhoog gooien naar 3 x je vetvrijemassa. of ongeveer 2,5 x je lichaamsgewicht ( in grammen eiwitten. dus als je 70 kilo weegt, is 210 gr eiwitten goed. vetjes ook iets omhoog en jeetje die hoeveelheid carbs omlaag... juist door koolhydraten schommelt je vochthuishouding enorm
                succes ermee

Comment

Haha bedankt voor de snelle reactie. Heb er meteen wat aan gedaan: zit nu op de 205 gram eiwitten, 505 gram koolhydraten en 110 gram vetten. Maar je zei: of ongeveer 2,5 x je lichaamsgewicht ( in grammen eiwitten. dus als je 70 kilo weegt, is 210 gr eiwitten goed. maar 2,5 x 70 is 175? of is 210 gr eiwitten goed? :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X