cut schema check advies altijd welkom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cut schema check advies altijd welkom

Beste BB'ers

ik ben al een tijdje bezig met fitness. Ik gebruik al 3 maanden een zelfde gemaakte cutschema. Alleen ik merk dat ik de laatste tijd minder afval dan ik verwacht had.
    Daarom heb ik een nieuwe schema gemaakt ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven over mijn schema. Dit is mijn nieuwe schema:

nieuwe voedingschema.xls

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

ik ben nog vergeten te vermelden dat ik nog een why neem na het trainen

Comment

Jammer dat niemand wil helpen

Comment

Tussen half 4 en half 10 eet je niks? Verder wel oke. Alhoewel ik me afvraag waarom je in de zomer nog verder wilt cutten dan 14% bf
        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Als je dit schema al meerdere maanden volgt en het niet meer lijkt te werken dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn:
          (1) je onderhoudsniveau is gedaald en dus is er geen sprake meer van een cut schema.
          (2) je cut schema zat/zit te ver onder onderhoud en je metabolisme is afgenomen.
          Je zegt dat je de laatste tijd minder afvalt. Hoeveel is "minder"?
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Jahwel mijn avond eten is na trainen en dat verschild ik eet tot 4 uur en dan neem ik rond 5 half 6 pre workout en ga vervolgens trainen. En na training 400 gram kip met groente en rijdt

Comment

Dit schema is een nieuwe mijn oude werkte niet meer zo als ik wou. Ik begon 4 maanden terug met een gewicht van 98 kilo met 20% vetprecentage en nu 92 kilo met 14 %. Maar kan het zo zijn dat ik ver onder mijn behoefte eet en dat ik dan tog minder snel afval ?

Comment

Wat heb je veranderd ten opzichte van je oude schema?
                Wat me ook opvalt aan dit schema is dat het je onderhoudsniveau schat op ongeveer 3700 kcal per dag en dat je maar 2900 kcal per dag eet. Dat is een beetje weinig, zelfs voor een cut schema. Echter, het onderhoudsniveau is slechts een schatting. Het is belangrijker om te zien hoe je vorige schema eruit zag en zien uit te vinden waarom dat in het begin wel werkte en later niet meer.
                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X