Voedingsschema ingevuld, graag feedback

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema ingevuld, graag feedback

Hallo!

Na jaren eindelijk weer begonnen met fitness en ben direct begonnen met het invullen van de voedingsschema excelsheet op dit forum.
    Ik heb t schema bijgevoegd als bijlage (tenminste als dit goed is gegaan)

Verder neem ik na iedere workout (3x per week) een shake van Whey Perfection (B&F). Dit heb ik niet in het schema vermeld. Ook ben ik qua avondeten uitgegaan van pasta, maar dit eet ik niet iedere dag. Wel probeer ik zo voedzaam mogelijk een avondmaal te eten, maar eet wel eens een patatje op z'n tijd.

Mijn trainingsschema is nu overigens een split-schema (3x per week) en mijn doel is bulken.

Ben benieuwd wat de reacties en eventuele verbeterpunten zijn!

Grtz

8x gelezen, maar niemand die er iets over te melden heeft. Is mijn schema perfect??

Comment

Er valt inderdaad weinig over te zeggen!
      Productkeuze en de verdeling macro's is ook goed.

Waarom staat er geen groente bij?
      Ook al zijn dat niet veel kcl,het hoort wel in je schema te staan.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Thanks!

Nu je t zegt, ik ben vergeten om groente bij het avondeten toe te voegen. Bij pasta neem ik meestal sla en als ik aardappelen met een stukje vlees eet doe ik er vaak 100 gram groente bij.
        Ik zal dit nog wel even toevoegen aan mn schema.

Comment

Daarnaast nog een vraag: Is het wel de bedoeling dat ik dit iedere dag eet? Of moet ik enkele dingen weglaten tijdens mijn rustdagen?

Comment

Je zou op rustdagen op onderhoud kunnen eten en op trainingsdagen 300/500 kcal erboven.
            Al zal je eerst je daadwerkelijke onderhoud moeten bepalen, dat kan afwijken van je theoretische.

Hoe heb je je vetpercentage berekend trouwens?
            Als dat echt 13% is en je hebt geen aanleg om snel vet aan te komen, kan je ook dit schema iedere dag aanhouden.
            Al is dat niet iedereen zijn mening.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Mijn vetpercentage is niet berekend, maar gemeten middels een vier-puntsmeting met een vetpercentage-tang.
              Zolang ik op mijn voeding let, zet ik niet snel vet aan

Ik ga dit schema eerst 6 weken aanhouden en dan iedere dag hetzelfde. Het weekend is wel eens lastig om mij er aan te houden ivm de vele andere activiteiten.
              Ik hou mijn gewicht in ieder geval iedere dag in de gaten en doe om de 4 weken een vetpercentagemeting (of is 4 weken te lang?)

Comment

Originally posted by MarkoM View Post
                Mijn vetpercentage is niet berekend, maar gemeten middels een vier-puntsmeting met een vetpercentage-tang.
                Zolang ik op mijn voeding let, zet ik niet snel vet aan

Ik ga dit schema eerst 6 weken aanhouden en dan iedere dag hetzelfde. Het weekend is wel eens lastig om mij er aan te houden ivm de vele andere activiteiten.
                Ik hou mijn gewicht in ieder geval iedere dag in de gaten en doe om de 4 weken een vetpercentagemeting (of is 4 weken te lang?)

4 weken is niet perse te lang maar het is maar wat je zelf wilt.
                Ik verkies om het iedere week te doen zodat ik desnoods kleine aanpassingen kan maken aan mijn schema.
                Maar dat is voor iedereen persoonlijk denk ik.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X