Hi everyone
Na de tips van gisteren ben ik gaan bijhouden wat ik op een dag eet.
Vandaag begonnen met alles opschrijven.
Natuurlijk had ik vandaag een afscheid van een collega en moesten we verplicht een stuk appeltaart nemen. Maar omdat ik toch 500kcal per dag te weinig at, dacht ik ach wat zou het.
Ook werd ik door mijn ouders uitgenodigd om uit eten te gaan. Meer gegeten dan gewoonlijk dus!
Flink over de kcal heen gegaan, sterker nog, bijna 500kcal meer dan nodig. Maar wel een voor mijn doen zware training gehad op uithoudingsvermogen, dus hopelijk heb ik het daar wat mee goed gemaakt.
Vanaf morgen ga ik me focussen op de tips van Dynobet en Talalelh15,
Week 1: Training dagen 1600 kcal: E100, K175, V55
Week 1: Rust dagen 1400 kcal: E100, K150, V44
Goed, bij deze:
Je logboek voor:
vrijdag 14 maart 2014
1 ding scheelt; Ik heb geen zin om een zak paprikachips leeg te eten.
Na de tips van gisteren ben ik gaan bijhouden wat ik op een dag eet.
Vandaag begonnen met alles opschrijven.
Natuurlijk had ik vandaag een afscheid van een collega en moesten we verplicht een stuk appeltaart nemen. Maar omdat ik toch 500kcal per dag te weinig at, dacht ik ach wat zou het.
Ook werd ik door mijn ouders uitgenodigd om uit eten te gaan. Meer gegeten dan gewoonlijk dus!
Flink over de kcal heen gegaan, sterker nog, bijna 500kcal meer dan nodig. Maar wel een voor mijn doen zware training gehad op uithoudingsvermogen, dus hopelijk heb ik het daar wat mee goed gemaakt.
Vanaf morgen ga ik me focussen op de tips van Dynobet en Talalelh15,
Week 1: Training dagen 1600 kcal: E100, K175, V55
Week 1: Rust dagen 1400 kcal: E100, K150, V44
Goed, bij deze:
Je logboek voor:
vrijdag 14 maart 2014
Als elke dag als vandaag was... dan zou je 59 kg wegen over 5 weken
(myfitnesspal)
Dus dat! Ik zit nog steeds vol van al het eten en voel me ook echt een olifant, maar is een kwestie van wennen denk ik. Plus vandaag was ook wel een beetje extreem kwa eten.(myfitnesspal)
1 ding scheelt; Ik heb geen zin om een zak paprikachips leeg te eten.
Comment