Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen?

Goede avond allemaal!

Ik heb niet zoveel inspiratie meer voor mijn eetschema. Het klopt nog niet helemaal, het komt wel aardig in de buurt.
    Ik hoop daarom, dat jullie misschien wat tips/aanvullingen hebben.
    Ik wil namelijk heel graag een goed voedingsschema hebben, zodat ik het ook in kan gaan zetten.
    Ik vraag me ook af, of ik dit schema dan moet gebruiken tijdens de trainingsdagen of juist tijdens de rustdagen.

Een fijn weekend!

Ik post straks even het schema, helemaal vergeten

Comment

probeerseltje2.pdf

Comment

Originally posted by Fit_Dutch View Post
        [ATTACH]18270[/ATTACH]
        Zit op telefoon, kijk morgen ff als ik thuis ben. Probeer ook niet voor iedere vraag een nieuw topic aan te maken, sterker nog als je van plan bent het goed te doen en je hebt veel vragen open gewoon een trainingslog dan is het lekker centraal en kan iedereen de context meelezen en je beter te woord staan.

Trainingslogjes
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Excuses, ik zal dit dan hetzelfde bericht plaatsen. Maar, dan in trainingslogjes? Bedankt voor je reactie, trouwens

Comment

Originally posted by Fit_Dutch View Post
            Excuses, ik zal dit dan hetzelfde bericht plaatsen. Maar, dan in trainingslogjes? Bedankt voor je reactie, trouwens
            Zie het als een dagboek, kijk wat rond in andere logjes. Iedereen heeft andere doelen en een andere aanpak maar je kan daar prima zien waar ze mee bezig zijn en hoe ze dat doen.

Als ik vragen heb of meningen wil weten over dingen doe ik dat ook in mijn logje, hartstikke handig en iedereen kent je verhaal een beetje. Daarnaast is het vooral voor jezelf motiverend en overzichtelijk.
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X