Wat doen als je bij 15% vetpercentage wilt blijven?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat doen als je bij 15% vetpercentage wilt blijven?

YOOOO iedereen

Wat moet je aanpassen aan je cut voedingsschema als je bij 15% vetpercentage wilt blijven.
    Moet je dan gewoon cut naar onderhoudsniveau aanpassen of moet je op iets anders letten.

thankss
    Attached Files

Als je op 15% wilt blijven,moet je op onderhoud gaan eten.
    Maar dan kan je niet verwachten dat je er veel spiermassa bij zult krijgen.Als ik jou was,zou ik sowieso boven onderhoud gaan eten,250/500 kcal.

Op zich ziet je voeding er redelijk uit,maar neem je alleen 1 l magere melk als avondeten?
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Momenteel heb ik al een andere voedingsschema. Moet je dan heletijd bulken totdat je 18% bent en dan terug cutten tot 14% en HERHALEN HERHALEN HERHALEN. je kan beetje verder zien dat er nog avondeten komt gewoon naar onder schrollen.
      Hier alvast nieuwe voedingsschema die ik normaal gezien binnekort ging gebruiken.
      Attached Files

Comment

De kunst is om je vetpercentage niet (te hoog)te laten oplopen.
        Als jij dat een beetje redelijk doet,zal je op jouw leeftijd en als beginner aardig wat vvm aankomen zonder je vetpercentage echt te laten oplopen.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Vetpercentage niet laten oplopen is niet echt moeilijk vind ik zelf. maar ik wil graag op 15% blijven maar blijkbaar is dat niet echt een goede idee. Ik heb gehoord dat je bij 15% het meeste spiermassa aanmaakt, is dat dan fout of...
          Ik voel me persoonlijk het allerbeste bij 15% dat is waarom ik daar wil blijven. als ik bij 10% zit voel ik me heel dun ik weet niet waarom.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X