Voedingsschema laten samenstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema laten samenstellen

Hallo allemaal,

Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar iemand die een kwalitatief goed voedingsschema kan maken. Ik weet dat het heel simpel klinkt maar ik heb er toch wel redelijk wat moeite mee om een schema te maken, ik ben van plan om op langere termijn nadat ik veel geleerd heb door te doen zelf een voedingsschema samen te stellen maar een duwtje in de goede richting zou ik erg fijn vinden.

Mocht er iemand zijn die zich geroepen voelt: DM.

Alvast bedankt mensen!

Waarom probeer je het zelf niet?
    Ik doe een gok

Comment

Originally posted by pasje View Post
      Hallo allemaal,

Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar iemand die een kwalitatief goed voedingsschema kan maken. Ik weet dat het heel simpel klinkt maar ik heb er toch wel redelijk wat moeite mee om een schema te maken, ik ben van plan om op langere termijn nadat ik veel geleerd heb door te doen zelf een voedingsschema samen te stellen maar een duwtje in de goede richting zou ik erg fijn vinden.

Mocht er iemand zijn die zich geroepen voelt: DM.

Alvast bedankt mensen!
      Ik weet niet of hij nog zin en/of tijd heeft, maar voor n paar euri's kan Dynobet het voor je in elkaar flanzen. Hij is echt goed daarin.
      Schrijf hem aan en je weet het..

Comment

Originally posted by Pren View Post
        Waarom probeer je het zelf niet?
        Ik heb het zelf geprobeerd maar wat daar uit kwam rollen volgens sommige mensen was niet heel best.

Comment

laat eens zien wat je hebt

Comment

Zal eens even zoeken of ik hem nog heb, ben bang van niet...

Comment

Volgens mij heb je het ook niet geprobeerd, maar dat maakt niet uit. Als je geen zin of behoefte hebt om je in de materie te verdiepen dan kan je aanspraak maken op Dynobet. Wil je er niets voor betalen dan kan je op de gok gaan eten.. Ik wil je alsnog doorverwijzen naar de sticky's, hier staat namelijk een uitgebreide stappenplan voor het maken van voedingschema's. Neem er eens een kijkje, zo moeilijk is het echt niet.

Comment

Zal binnenkort wel even zelf weer schema in elkaar knutselen en hier posten, als er dan opmerkingen over zijn hoor ik het graag en kan ik het nog aanpassen, in ieder geval bedankt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X