Wat te eten voor kt+cardio tijdens de cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat te eten voor kt+cardio tijdens de cut

Hallo iedereen (eerste post)

heb al mijn cut schema samengesteld qua voeding. Alleen snap ik niet wat het beste is om te doen. Ik doe de cardio gelijk na de kt. Eerste kt ander half uur daarna een cardio sessie van 50 minuten.

wat ik nu doe is een half uur voor de kt en cardio neem ik een shake op water basis plus een koffie. Mijn doel is vet verbranden, ben ik hiermee goed bezig?

bedankt alvast,
    louai

ik ben bang van niet... maar het zou duidelijker zijn als je je gehele cut- schema postte
    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Originally posted by Dinky Toy View Post
      ik ben bang van niet... maar het zou duidelijker zijn als je je gehele cut- schema postte

Dit is em dan

Comment

Als je schema klopt , dan krijg je al genoeg eiwitten binnen.
        Maaltijd 5 neem je na je training neem ik aan ?

Dan zou je voor je training niet nog is een whey shake extra hoeven te nemen , ik zie dat ook niet terug in je schema.

Ik zou cardio altijd na je krachttraining doen.
        Op je kracht training wil je op je sterkst zijn , dan wil je geen energie hebben verloren door een cardio sessie.
        Altijd maximaal blijven knallen met die gewichten.

Je zegt net dat je ander half uur aan kracht training doet en daarna nog is 50 minuten aan cardio , dan ben je dus 2 uur en 20 minuten bezig met 1 training.
        Ik vind dat wat te veel van het goede , maar als het werkt voor je is dat perfekt natuurlijk.
        Cardio zou je bijvoorbeeld ook nog op je rustdag kunnen doen , of in ieder geval op een ander moment dan je kracht training.

Hoe ziet je voeding er voor de rest uit op een rustdag ?
        Eet je ver onder je onderhoudt ?
        En wat val je nou af gemiddeld ?

Comment

Originally posted by Lethal View Post
          Als je schema klopt , dan krijg je al genoeg eiwitten binnen.
          Maaltijd 5 neem je na je training neem ik aan ?
          Nee ik train alleen s'ochtends. Dat is mijn laatste maaltijd eigenlijk.

Dan zou je voor je training niet nog is een whey shake extra hoeven te nemen , ik zie dat ook niet terug in je schema.
          Klopt, de whey neem ik altijd voor de workout zon half uurtje vantevoren.

Ik zou cardio altijd na je krachttraining doen.
          Op je kracht training wil je op je sterkst zijn , dan wil je geen energie hebben verloren door een cardio sessie.
          Altijd maximaal blijven knallen met die gewichten.
          Klopt, dat doe ik 3 dagen per week gelijk na de workout. Dus als ik klaar ben met kt begin ik gelijk aan cardio

Je zegt net dat je ander half uur aan kracht training doet en daarna nog is 50 minuten aan cardio , dan ben je dus 2 uur en 20 minuten bezig met 1 training.
          Ik vind dat wat te veel van het goede , maar als het werkt voor je is dat perfekt natuurlijk.
          Cardio zou je bijvoorbeeld ook nog op je rustdag kunnen doen , of in ieder geval op een ander moment dan je kracht training.
          Dat het zo lang duurt maakt op zich niet zo veel uit. Op rust dagen doe ik 3x alleen cardio in de week, en 3 dagen cardio gelijk na de kt.

Hoe ziet je voeding er voor de rest uit op een rustdag ?
          Eet je ver onder je onderhoudt ?
          En wat val je nou af gemiddeld ?
          Op rust dagen volg ik de cutschema eigenlijk, alleen met een beetje variatie. Maar de calories blijft hetzelfde. Dus heb alles al gerekend.

De vraagt blijft nog eigenlijk. wat ik nu doe is een half uur voor de kt en cardio neem ik een shake op water basis plus een koffie. Mijn doel is vet verbranden, ben ik hiermee goed bezig?

Comment

Zoals ik al zei , als jij je voeding compleet in orde hebt , heb jij geen extra shake nodig.
            Als je schema goed is , dan heb jij dus geen extra eiwitten nodig.

Vet verbrand je door een tekort te creëren in je dagelijkse behoefte.

Maar als jij zo graag die shake wilt blijven nemen , doe je dat toch.

Comment

Niet dat het verder iets uit maakt maar hoezo een banaan (snelle koolhydraten) met whey (snelle eiwitten) voor het slapen, die banaan is zo erg niet maar die whey zou je beter kunnen vervangen voor wat kwark of een casseine shake (langzame eiwitten)

Comment

Originally posted by Assie321 View Post
                Niet dat het verder iets uit maakt maar hoezo een banaan (snelle koolhydraten) met whey (snelle eiwitten) voor het slapen, die banaan is zo erg niet maar die whey zou je beter kunnen vervangen voor wat kwark of een casseine shake (langzame eiwitten)
                Hoeft niet. Die maaltijden van daarvoor zitten dan nog steeds in zijn systeem. Kan wel 16 uur duren voordat die verwerkt zijn, dus whey (of een andere bron) sluit in feite achteraan in de rij. Niks aan de hand dus.

Comment

Hartstikke bedant allemaal voor de moeite! Het is nu meer dan duidelijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X