Tijdens mijn werk in de pauzes komt het water mij de neus uit. Water krijg ik al zeker 2-3 liter per dag van binnen. Nu heb ik van alles geprobeerd voor in de pauzes. Van light producten tot multivitamines maar de suikers zijn erg hoog in die producten. Nu kwam ik bij het product Crystal Clear sparkling uit.
Is dit wel zo gezond?
En hebben jullie tips m.b.t. gezonde drankjes?
Crystal Clear Sparkling Cherry 150cl
Crystal Clear Sparkling Cherry is gemaakt van zuiver bronwater, lichtsprankelend, met natuurlijke fruitaroma’s, vrijwel geen calorieën en geen kleurstoffen. Drink Crystal Clear Sparkling Cherry wanneer jij wilt. Lekker verfrissend, voor elk moment van de dag!
Per 100 ml
Energie 4 kJ (= 0,9 kCal)
Eiwit - g
Koolhydraten - g
Waarvan suikers - g
Vet 0 g
Verzadigd vet 0 g
Voedingsvezel 0 g
Natrium 0,008g
Ingrediënten: koolzuurhoudend bronwater, voedingszuur (citroenzuur), zuurteregelaar (natriumcitraat), natuurlijk aroma, zoetstoffen (sucralose en acesulfaam K), kersensap (0,01%).
Is dit wel zo gezond?
En hebben jullie tips m.b.t. gezonde drankjes?
Crystal Clear Sparkling Cherry 150cl
Crystal Clear Sparkling Cherry is gemaakt van zuiver bronwater, lichtsprankelend, met natuurlijke fruitaroma’s, vrijwel geen calorieën en geen kleurstoffen. Drink Crystal Clear Sparkling Cherry wanneer jij wilt. Lekker verfrissend, voor elk moment van de dag!
Per 100 ml
Energie 4 kJ (= 0,9 kCal)
Eiwit - g
Koolhydraten - g
Waarvan suikers - g
Vet 0 g
Verzadigd vet 0 g
Voedingsvezel 0 g
Natrium 0,008g
Ingrediënten: koolzuurhoudend bronwater, voedingszuur (citroenzuur), zuurteregelaar (natriumcitraat), natuurlijk aroma, zoetstoffen (sucralose en acesulfaam K), kersensap (0,01%).
Comment