Hulp bij BULK schema 3500kcal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dynamix View Post
    Je hebt moeite met aankomen, maar je hebt constant honger. Wat klopt hier niet?

Precies

Comment

Originally posted by Naruto View Post
      Ik ben begonnen op 65kg anderhalf jaar geleden. Maar de laatste maanden zie ik geen vooruitgang, komt miss ook doordat 5 dagen pw goed eet en weekend heel weinig door het volle gevoel, maar zoals je zelf ook zegt het vetpercentage wat al 16% is vandaar de vraag naar verbetering binnen mijn voedingspatroon.. Ik weet niet wat mijn caloriebehoefte is want bij verschillende calculators krijg ik andere uitkomsten. Maar dit zit ongeveer rond de 3000-3300 gemiddeld bij die calculators

Snap hier echt helemaal niets van. Je eet 5 dagen per week 'goed' waarbij je aangeeft continue honger te hebben. Vervolgens ga je in het weekend heel weinig eten omdat je continue vol zit?

In het weekend mag jij jezelf gerust belonen met wat cheats maar zorg dat je in ieder geval boven die 3500 blijft zitten. Ga eens op 3750 zitten ELKE dag en kijk eens wat het doet. Meet je nu dus even op, en over 2 weken weer...

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
        Snap hier echt helemaal niets van. Je eet 5 dagen per week 'goed' waarbij je aangeeft continue honger te hebben. Vervolgens ga je in het weekend heel weinig eten omdat je continue vol zit?

In het weekend mag jij jezelf gerust belonen met wat cheats maar zorg dat je in ieder geval boven die 3500 blijft zitten. Ga eens op 3750 zitten ELKE dag en kijk eens wat het doet. Meet je nu dus even op, en over 2 weken weer...
        Ja als ik hoger ga zitten dus 3750.. Wat kan ik er dan aan toevoegen? Wil het gezond houden en niet teveel vet..

Comment

Originally posted by Naruto View Post
          Ja als ik hoger ga zitten dus 3750.. Wat kan ik er dan aan toevoegen? Wil het gezond houden en niet teveel vet..
          Dat laat ik helemaal aan jou over. Is toch niet moelijk om iets te verzinnen op 250 kcals? Evt hier en daar een portie vergroten? Kom op man.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
            Dat laat ik helemaal aan jou over. Is toch niet moelijk om iets te verzinnen op 250 kcals? Evt hier en daar een portie vergroten? Kom op man.
            Nee oke maar is de rest van de voeding wel goed? Of degelijk in iedergeval

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X