Hulp bij BULK schema 3500kcal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp bij BULK schema 3500kcal

stats;
    lengte; 1,90
    Gewicht; 85
    Vetpercentage; 16%

Ik heb erg veel moeite met aankomen, in andere topic staat mijn trainingschema.
    Ik eet om de 2 uur maar alsnog constant honger.

Hieronder is mijn voedingspatroon wat betreft de 3500 KCAL, wat kan er verbeterd aan worden en wat moet er bijkomen?

image.jpgimage.jpgimage.jpg
    image.jpg

tussendoortjes zijn de laatste 2 maaltijden!
    Last edited by Naruto; 02-02-2015, 13:59.

Wat is in jouw ogen moeite met aankomen? Hoe is je gewicht de afgelopen weken of misschien wel maanden veranderd als je op 3500 kcal zat?

Als je te weinig aankomt moet je meer kcal eten; maar pas op dat je niet TE SNEL aankomt, zeker gezien je vet% zou ik hier voorzichtig mee zijn.

Comment

Je hebt moeite met aankomen, maar je hebt constant honger. Wat klopt hier niet?

Comment

Originally posted by Jaapje View Post
        Wat is in jouw ogen moeite met aankomen? Hoe is je gewicht de afgelopen weken of misschien wel maanden veranderd als je op 3500 kcal zat?

Als je te weinig aankomt moet je meer kcal eten; maar pas op dat je niet TE SNEL aankomt, zeker gezien je vet% zou ik hier voorzichtig mee zijn.

Ik ben begonnen op 65kg anderhalf jaar geleden. Maar de laatste maanden zie ik geen vooruitgang, komt miss ook doordat 5 dagen pw goed eet en weekend heel weinig door het volle gevoel, maar zoals je zelf ook zegt het vetpercentage wat al 16% is vandaar de vraag naar verbetering binnen mijn voedingspatroon.. Ik weet niet wat mijn caloriebehoefte is want bij verschillende calculators krijg ik andere uitkomsten. Maar dit zit ongeveer rond de 3000-3300 gemiddeld bij die calculators

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
          Je hebt moeite met aankomen, maar je hebt constant honger. Wat klopt hier niet?
          Ik eet 6 maaltijden per dag van 500 kcal minimaal om de 2-3 uur

Comment

Ook welkom.

Als jij 3000 kcal per dag binnenkrijgt terwijl je onderhoud 3000 kcal is en in het weekend krijg je een stuk minder binnen, dan geef je zelf het antwoord al.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
              Ook welkom.

Als jij 3000 kcal per dag binnenkrijgt terwijl je onderhoud 3000 kcal is en in het weekend krijg je een stuk minder binnen, dan geef je zelf het antwoord al.
              dit snap ik wel, en dat was me duidelijk maar mijn voedingschema is NU 3500 kcal zoals je boven ziet staan, met de vraag wat er verbeterd aan kan worden etc

Comment

Als je bij 3000 kcal al vol bent, hoe ben je dan van plan om een lunch van 1200 weg te werken als je daarvoor en daarna ook nog 1700 kcal aan tussendoortjes moet eten? En wat zijn de 350 kcal snelle toegevoegde kcal? Hoe zit het met je macro-verdeling?

Verder is het onverstandig om iedere dag tonijn te eten i.v.m. zware metalen.
                Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                  Als je bij 3000 kcal al vol bent, hoe ben je dan van plan om een lunch van 1200 weg te werken als je daarvoor en daarna ook nog 1700 kcal aan tussendoortjes moet eten? En wat zijn de 350 kcal snelle toegevoegde kcal? Hoe zit het met je macro-verdeling?

Verder is het onverstandig om iedere dag tonijn te eten i.v.m. zware metalen.
                  Sorry voor de onduidelijke topic, de lunch is niet 1700 kcal . Ik eet 6 maaltijden dus middag eten bestaat uit 1200 Kcal= 2 maaltijden. De tussendoortjes zijn de laatste 2 maaltijden van de dag dus bv om 9u en 11 u savonda na het trainen, op my fitnesspal hebben ze geen 6 verschillende eetmomenten vandaar de onduidelijkheid.

snel toegevoegde waadde is bv rijst met wat kip waarbij ik niet de exacte kcal kon berekenen mijn mancro verdeling is eiwit 31% kh 39% en vetten 30%

Comment

Welke macaroni heb jij?
                    112.5 gr en dan 642 kcal?
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                      Welke macaroni heb jij?
                      112.5 gr en dan 642 kcal?
                      Dat was een fout vandaar de snelle toegevoegde kcal
                      ik heb die 642 gecompenseerd

Comment

Zou je het dan niet eens fatsoenlijk en geordend in je app zetten? Hier kunnen we niks mee.
                        Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                          Zou je het dan niet eens fatsoenlijk en geordend in je app zetten? Hier kunnen we niks mee.
                          Mijn excuses hiervoor dit was de enigste fout, het jammere aan deze ap is dat je maar 4 verschillende eetmomenten inkan vullen vandaar de beschrijven over (tussendoortjes)

Comment

Als je bij de stickies voeding kijkt hier op het forum, staat een kant en klaar voedingsschema.
                            Als dat invult en hier post, is het een stuk overzichtelijker.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dat lijkt me inderdaad beter, want ik snap het nu ook niet meer
                              Ik doe een gok

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X