Het perfecte cut voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het perfecte cut voedingsschema

hey bodybuilders,

Ik wil even gaan cutten omdat mijn sixpack maar niet wil verschijnen.

Mijn vetpersentage is 13%, Maar ik zou totaal niet weten wat voor voeding ik daar op moet toepassen. hoe moet mijn voedingsschema eruit komen te zien? zodat ik niet spiermassa verlies en zelfs gewoon spiermassa opbouw.

Ik drink altijd een eiwitshake na het trainen en dat 3 keer in de week ook eet ik 1 ei per dag maar ik kom volgens mij nog steeds aardig wat ei witten te kort? moet ik elke dag een eiwitshake gaan nemen en dan welke want ik neem altijd whey perfection maar zitten daar niet ook veel ''slechte'' dingen in als je vet wilt verliezen.

Zou iemand mij een voorbeeld kunnen geven wat een goed schema zou zijn.

Thanks.

kip brood whey kip brood whey rijst whey kwark

cutten en spiermassa opbouwen gaat niet echt lekker samen wat is je gewicht?
    kant en klare schemas worden niet verstrekt je kan zelf een opzetje maken via de sticky en excel bestand en daar kunnen wij je tips op geven..

Comment

Originally posted by Protasius View Post
      kip brood whey kip brood whey rijst whey kwark

cutten en spiermassa opbouwen gaat niet echt lekker samen wat is je gewicht?
      kant en klare schemas worden niet verstrekt je kan zelf een opzetje maken via de sticky en excel bestand en daar kunnen wij je tips op geven..
      Ik weeg 67,7

Comment

Je weegt 67kg ik denk dat je alles nog te kort komt. Post je voedingsschema eens. Denk dat daar met een paar kleine verbeteringen al veel uit te halen valt

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
          Je weegt 67kg ik denk dat je alles nog te kort komt. Post je voedingsschema eens. Denk dat daar met een paar kleine verbeteringen al veel uit te halen valt
          Tenzij deze man 1,50 meter lang is.

wat is je lengte?

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
            Tenzij deze man 1,50 meter lang is.

wat is je lengte?
            Klopt zolang dat niet is uitgesloten is het inderdaad lastig en ben ik iets te voorbarig geweest

Comment

Originally posted by headman View Post
              hey bodybuilders,

Ik wil even gaan cutten omdat mijn sixpack maar niet wil verschijnen.

Mijn vetpersentage is 13%, Maar ik zou totaal niet weten wat voor voeding ik daar op moet toepassen. hoe moet mijn voedingsschema eruit komen te zien? zodat ik niet spiermassa verlies en zelfs gewoon spiermassa opbouw.

Ik drink altijd een eiwitshake na het trainen en dat 3 keer in de week ook eet ik 1 ei per dag maar ik kom volgens mij nog steeds aardig wat ei witten te kort? moet ik elke dag een eiwitshake gaan nemen en dan welke want ik neem altijd whey perfection maar zitten daar niet ook veel ''slechte'' dingen in als je vet wilt verliezen.

Zou iemand mij een voorbeeld kunnen geven wat een goed schema zou zijn.

Thanks.
              Je hebt dit topic vanmiddag ook al geopend http://forum.bodynet.nl/algemeen/670...ngsschema.html

http://forum.bodynet.nl/algemeen/670...ngsschema.html

Toen gaf ik al aan om de rood gemarkeerde stukjes door te lezen. NIemand kan je antwoord op je vraag geven. JE moet berekenen hoe hoog je onderhoud is en hier onder gaan eten als je wil afvallen. Het soort voedsel is ondergeschikt maar meer voedzame dingen zijn handiger.

Maar nogmaals het gaat om de hoeveelheid, niet of je een ei eet of een shake meer neemt.
              Als mijn onderhoud 2500kcal is en ik eet 2000kcal aan hamburgers dan val ik gewoon af.
              Alleen kan ik dan maar 4 hamburgers eten op een hele dag en dus voel je je de hele dag kut.

Beter eet je dus 2000kcal aan gezond voer omdat het volume dan omhoog gaat en je niet de hele dag honger hebt. Ook zitten hier meer vezels in voor de stofwisseling.

Voorbeelden: Groenten, Rundvlees, kip, zoete aardappel, rijst, brinta, havermout, magere kwark

Maar toch zal de beslissende factor de hoeveelheid zijn en niet het soort. Lees toch de stickies even door. Niemand kan tegen je zeggen: Hier is het perfect schema veel succes

Comment

ik magere kwark zit toch best veel suiker?

Comment

Originally posted by headman View Post
                  ik magere kwark zit toch best veel suiker?
                  Ow ow ow. Volgens mij is de link naar stickys al gegeven?
                  In between obsessed periods

Comment

Ja, not sure if troll overigens. Maar als we lees stickies op alles antwoorden dan kunnen we forum grotendeels wel opdoeken he, hoewel ik de reactie wel begrijp.

Daarnaast ik snap nooit die reacties op iemands bodyweight. Niet iedereen wilt een koelkast worden he en als je ff een sixpack tevoorschijn wilt toveren is dat prima toch?
                    Last edited by pescatore; 13-04-2015, 22:08.
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                      Ja, not sure if troll overigens. Maar als we lees stickies op alles antwoorden dan kunnen we forum grotendeels wel opdoeken he, hoewel ik de reactie wel begrijp.

Daarnaast ik snap nooit die reacties op iemands bodyweight. Niet iedereen wilt een koelkast worden he en als je ff een sixpack tevoorschijn wilt toveren is dat prima toch?
                      Dat is waar. Ik ken mensen met een mooi fysiek, met een lengte van max 175 en ongeveer 70kg. Als die gasten 80kg zouden wegen zouden ze hun armen niet eens meer kunnen strekken.
                      All time PRs: 195/135/232,5
                      Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Magere kwark met smaakjes zit vaak veel suiker in ja, naturel kwark niet die is prima. Kan even wennen zijn tho
                        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by pescatore View Post

Dit is niet waar. Er zijn genoeg dingen die niet in de stickies staan. Maar als je deze vraag beantwoord volgen er nog meer vragen die ook in de stickies staan. Zo blijf je bezig. Ik leg netjes uit waar de stickies zijn zodat hij meteen zn vraag en vervolgvragen beantwoord krijgt.

Dit werkt sneller en beter dan als hij allemaal meningen ED als antwoord krijgt. Stickies zijn er ook niet voor niets. Is een goei filter.

OT: Ik hoop dat je je antwoord hebt gevonden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X