Cut schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cut schema

Beste bodybuilders, ik heb na een periode van bulken (72kg --> 81kg) besloten weer te gaan cutten. Ik heb hierop een cut schema gemaakt en ik vroeg mij af wat jullie hiervan denken en of jullie nog tips oid hebben.

stats:
    - 190cm
    - 20 jaar
    - onderhoud: ±3100
    - 81kg
    - 4/5x p/w KT

Ik denk eraan om BCAA's voor de training in te nemen en wellicht erna?
    Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite!
    Attached Files

Ja prima. Beetje saai en kleurloos imo maar als jij het lekker vindt niks mis mee. Bcaa's hebben echt 0 toegevoegde waarde als je voldoende eiwit eet en je eet meer dan genoeg.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik zou minder calorieen eten dan dat; 200-500 minder, maar het is aan jou hoe lang je erover wilt doen. Ik vind je schema ook wat saai en zoveel maaltijden tijdens een cut lijkt me ook niet praktisch (onverzadigend). 3-4 grotere maaltijden per dag vult beter en je bent minder bezig met continu eten om de paar uur.

Comment

Kinderlijk eenvoudig om een virus te verspreiden hier btw dmv die pdf'jes.

Comment

Oké bedankt voor je feedback. Mijn berekende onderhoud ligt op 3100 dus dan zit ik er toch 500 onder? Dat is toch goed dan? Ah oke, dus je zou aanraden om bijvoorbeeld de rijst maaltijd groter te maken en dan de pasta maaltijd te schrappen oid? Wat het PDF'je betreft, ik kon het op een of andere manier niet uploaden als excel sheet... lig bedankt voor je feedback!

@pescatore jij ook bedankt voor je feedback!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X