voedingschema onderhoud/bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingschema onderhoud/bulk

Ik ben al een tijdje bezig en gaat opzich wel lekker. Merk toch wel dat het lastig is om je aan een eetpatroon te houden. Maar goed ik wil nu weer lekker gaan knalle en ik wil net iets boven onderhoud gaan ik vind dat er wel wat af mag kwa lichaamvet maar ik wil ook rustig en gestaag groeien dus heb geen haast en is het dan goed als ik net tussen onderhoudsniveau en bulken ga zitten???

Ik heb dit in gedachte is dit een beetje een goed schema volgens jullie misschien nog wat tips?

Ik vraag mij ook af is het niet slecht om elke dag hetzelfde te eten? Ik ben van plan de eerst komende maanden echt elke dag dit te gaan eten. Ik zal met avondeten af en toe gaan varieren met de ene keer aardappels/groente en de andere keer pasta/gehakt maar de rest wil ik wel hetzelfde gaan houden kwa eten kan dit geen kwaad dan?

Graag tips over mijn schema AUB
    Attached Files

Ik zie trouwens dat ik te weinig vetten binnen krijg en teveel koolhydraten. Wat kan ik het beste veranderen? Mijn eiwitten zitten wel goed zo te zien

Comment

Belangrijkste aan je dieet is dat je comfortable bent met wat je eet. Zorg ook dat je ruimte laat voor zowel variatie en eventueel een "cheat" dag. verder is het gewoon volhouden en je moet maar zo denken: Als je het 3 dagen kan vol houden, dan ook 3 weken en dan ook 3 maanden. veel succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X