Hoeveel eten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel eten

Hallo, ik ga voor mezelf een voedingsschema opmaken om beter bij te houden hoeveel ik eet, maar mijn vraag is nu, hoeveel eten jullie boven je dagelijkse behoefte aan calorieen om spiermassa aan te maken? Want te veel kan toch ook niet goed zijn

Ga eerst eens alle sticky's lezen.
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Ik vraag gewoon hoeveel jullie boven je onderhoud eten en hoeveel het beste is? Geef gewoon een duidelijk antwoord aub

Comment

200 - 500 kcal ongeveer. Al je vragen staan meerdere malen uitgelegd in de sticky's. Dus ga gewoon even lezen aub.
        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Mag ik nog snel iets andders vragen waar ik nergens eenduidelijk antwoord op vindt, ik doe graag cardio, maar doe ik dit dan het beste 20 minute na mijn krachttraining of op mijn rustdagen 30-45 minuten? En dan HIIT of duurtraining?

Comment

Originally posted by Marnick View Post
            Mag ik nog snel iets andders vragen waar ik nergens eenduidelijk antwoord op vindt, ik doe graag cardio, maar doe ik dit dan het beste 20 minute na mijn krachttraining of op mijn rustdagen 30-45 minuten? En dan HIIT of duurtraining?
            ligt volledig aan je doel. aangezien je deze vraag al hebt gesteld sluit ik dit topic
            Last edited by Beachboy; 19-06-2015, 08:55.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X