Hulp bij voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp bij voedingsschema

Dag,

Mijn naam is Nick en ik heb zelf proberen een voedingsschema op te stellen.
    Ik ben 20 jaar oud en ik ben ongeveer 1.80 meter. Ik weeg nu 73.
    Ik heb een vrij snelle stofwisseling en eet van mezelf al vrij veel zonder ook maar iets aan te komen vandaar dat ik vrij hoog in de kcal ga zitten.
    Graag jullie feedback met eventuele verbeteringen.

Voedingsschema.png

Heb je dit weleens eerder gedaan? Beetje veel eiwitten overigens flikker die whey eruit. Rest is wel ok hoewel ik mass gainers enzo nooit begrijp maar is je eigen keuze natuurlijk.

Ik denk dat je een flinke pens bouwt als je niet exact weet wat je onderhoud is en dit je eerste gok is.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Heb je dit weleens eerder gedaan? Beetje veel eiwitten overigens flikker die whey eruit. Rest is wel ok hoewel ik mass gainers enzo nooit begrijp maar is je eigen keuze natuurlijk.

Ik denk dat je een flinke pens bouwt als je niet exact weet wat je onderhoud is en dit je eerste gok is.
      Bedankt voor je reactie!
      Ik heb van verschillende vernomen dat whey erg goede eiwitten zijn om direct na de training in te nemen maar je hebt inderdaad gelijk dat ik vrij veel eiwitten heb. Daarom zal ik even kijken of dit misschien een optie zal zijn of dat ik ergens ander misschien minder eiwitten kan pakken.
      Ik heb het een tijdje zonder eetschema gedaan en ik kwam vrijwel niet aan. Ik at niet heel veel minder dan bovenstaande vandaar dat ik die mass gainer erbij heb gekocht. Hopelijk kan die mij hiermee helpen vandaar de gainer.

Comment

Je kan zelf ook een 'weight gainer' maken, dmv melk, oatmeal, banaan (of ander fruit), ev. wat whey hoewel je, zoals pesc al zei, wel erg veel eiwitten inneemt.

is ook goedkoper dan gainer wat vooral suikers zijn over algemeen. Dat je snel eiwitten nodig hebt naar de training is voor verkoop trucs. Het levert mss 1% meer spiermassa door alles exact goed te doen, in de loop van het jaar (Alles goed doen houd in perfecte voeding, training en rust).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X