Eten tussen krachttraining en cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eten tussen krachttraining en cardio

Hallo,

Ik train op dinsdagavond om 18u30 en om 19u30 ben ik klaar. Om 19u45 vertrek ik om te gaan volleyballe van 20u-21u30. Nu vroeg ik me af of ik hier tussen iets moet eten en wat, ik ben aan het cutten dus wil men vetverbranding zo goed mogelijk stimuleren. Normaal eet ik na men krachttraining altijd magere kwark met een banaan, nu dacht ik om misschien hiertussen alleen kwark te eten? Of eet ik beter toch gewoon de kwark met banaan of helemaal niets? en na de volleybal, voor het slapen eet ik ook nog wat kwark.

Misschien nog even erbij zetten : Ik doe 4x per week aan krachttraining en wil naatuurlijk zo weinig mogelijk spierverlies

Comment

Eten is ook in je cut belangrijk, heb je een schema oid?

Idk hoe intensief je volleybaltraining is maar als je kunt zou ik daar zeker wat eten ja. Voornamelijk eiwitten en iets koolhydraten ofzo, maar is weinig van te zeggen zonder de rest van je dagplan
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
        Eten is ook in je cut belangrijk, heb je een schema oid?

Idk hoe intensief je volleybaltraining is maar als je kunt zou ik daar zeker wat eten ja. Voornamelijk eiwitten en iets koolhydraten ofzo, maar is weinig van te zeggen zonder de rest van je dagplan

Ik heb niet echt een strikt voedingsschema omdat ik men avondeten niet zelf kan kiezen, maar ik eet nu in de cut 2200 kcal waarvan 150 gram eiwitten, 50 gram vet en 285 gram kh. Ik weet altijd wel wat ik s`avonds eet, waardoor ik de rest van men voeding ervoor kan zorgen dat ik men macro`s niet overschrijd dus ik kan eigelijk eten tussen men training wat ik wil, dan moet ik gewoon de rest van men dag wat aanpassen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X