welke tonijn is het beste?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke tonijn is het beste?

he,

Ik probeer zo goedkoop mogelijk aan mijn eiwitten te komen ongeveer 150 GRAM
    Per dag, nou dacht ik misschien elke dag tonijn eten, omdat er redelijk veel eiwitten inzitten.

Maar welke tonijn is nou het beste welk merk? waar weinig vet inzit.

En wat doen jullie zelf om aan je eiwitten te komen. wat voor voeding.
    Of veel grote maaltijden.

Elke dag tonijn eten zou ik niet doen, vanwege de hoeveelheid kwik in je lichaam.
    Maar waarom tonijn met weinig vet? Haal je je vetten dan al uit andere producten? Vetten zijn erg belangrijk.

Eiwit kun je halen uit vlees, vis, melk, noten, eieren, kwark, whey. Genoeg andere mogelijkheden dus.
    All time PRs: 195/135/232,5
    Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Originally posted by Mushrambo View Post
      Elke dag tonijn eten zou ik niet doen, vanwege de hoeveelheid kwik in je lichaam.
      Maar waarom tonijn met weinig vet? Haal je je vetten dan al uit andere producten? Vetten zijn erg belangrijk.

Eiwit kun je halen uit vlees, vis, melk, noten, eieren, kwark, whey. Genoeg andere mogelijkheden dus.
      Wil droog worden, maar het is dus beter om minder calorieën te eten om droog te worden, dan minder vet eten?

Comment

Vet verliezen gebeurt niet direct door minder vet nemen. Dat is zelfs niet aan te raden. Je moet dus minder kcal eten dan je behoefte. Probeer een grens te vinden met het aantal kcal waar je van afvalt, dus een paar weken lang op bijvoorbeeld 2500kcal. Als je niet afvalt, ga je verder op 2400kcal en kijk dan wat er gebeurt.
        All time PRs: 195/135/232,5
        Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

oke, thanks.

Comment

Waarom zou je een overbeviste en dure vis kopen als je goedkoop wilt eten?
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
              Ja je hebt gelijk maar tonijn is soms in de aanbieding !

Comment

Originally posted by Gus View Post
                Overbevist inderdaad, maar duur toch zeker niet. De kwaliteit buiten beschouwing gelaten is tonijn toch een pak goedkoper dan zalm, kabeljauw, roodbaars,...

Comment

OT: sowieso altijd tonijn in water/eigen nat kopen en niet in olie. Vind de John West wel goed, al is het daarbij misschien al eens uitkijken naar aanbiedingen. Zelf eet ik minder tonijn nu, geef liever een euro meer aan een lekker stukje echte vis (zalm-, kabeljauw-, roodbaarsfilet - geen pangasius) twee keer per week.

Comment

Originally posted by Theodore Rex View Post
                    OT: sowieso altijd tonijn in water/eigen nat kopen en niet in olie. Vind de John West wel goed, al is het daarbij misschien al eens uitkijken naar aanbiedingen. Zelf eet ik minder tonijn nu, geef liever een euro meer aan een lekker stukje echte vis (zalm-, kabeljauw-, roodbaarsfilet - geen pangasius) twee keer per week.
                    Ja precies, is ook lekker, heb er nu eigenlijk wil zin in.

Comment

Originally posted by Theodore Rex View Post
                      waarom niet? in zonnebloemolie is toch wat lekkerder dan in water ^^

verder haal ik het altijd bij de aldi / lidl

Comment

Ik heb vrijwel altijd Grand Gerard of John West tonijn, wel altijd in water.

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                          waarom niet? in zonnebloemolie is toch wat lekkerder dan in water ^^

verder haal ik het altijd bij de aldi / lidl
                          Daar probeer ik toch de vetten uit te vermijden. Plan tonijn enkel in als ik wat eiwitten nodig heb.
                          Maarja als het past binnen je schema en je vindt zonnebloemolie goeie fatsource, waarom niet

Comment

prince in zonnebloem olie
                            17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by Rickeerd120 View Post
                              he,

Ik probeer zo goedkoop mogelijk aan mijn eiwitten te komen ongeveer 150 GRAM
                              Per dag, nou dacht ik misschien elke dag tonijn eten, omdat er redelijk veel eiwitten inzitten.

Maar welke tonijn is nou het beste welk merk? waar weinig vet inzit.

En wat doen jullie zelf om aan je eiwitten te komen. wat voor voeding.
                              Of veel grote maaltijden.
                              Zo goedkoop mogelijk? Adi, €1 per blik met 150g netto gewicht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X