Heb een voedingsschema op maat laten maken om dat ik wilde beginnen met cutten. Ruben heeft gekeken wat ik nu dagelijks eet, en gezorgd dat de hoeveelheden juist zijn zodat ik mijn macro's haal. Graag zou ik van jullie nog wat tips of aanmerkningen krijgen. In de bijlage vind het het schema hoe ik hem heb gekregen. Dit zijn mijn gegevens:
doel cutten zonder massa verlies
leeftijd 25
lengte 163cm
gewicht 65kg
activiteitsniveau Middelzwaar werk (Timmerman) 4 dagen per week krachttraining + 1 a 2 dagen hardlopen sinds kort i.v.m. cut
Opmerking Ruben:
Hierbij je schema. Normaal verdeel ik de calorieën over 4 maaltijden, Heb ze nu achter elkaar gezet.
Jij weet natuurlijk gewoon wanneer je wat eet.
Ik had eerst je schema gebaseerd op producten van de plus. Heb deze aangepast naar Albert Heijn. Om extra nauwkeurig te zijn.
De verhoudingen van de macro's heb ik er ook bij gezet. Ik heb je iets hoger in eiwitten gezet omdat je gaat cutten. Om spierverlies te voorkomen zit je dus iets hoger.
Hoor graag jullie mening
PS:
dit at ik voor mijn voedingsschema:
6:30 wheyshake + brinta
7.30 bananaan + manderijn
9.45 2 boterhammen dikke pindakaas + 250 magere franse kwark + manderijn
12.30 2 boterhammen pindakaas + 250 gram magere franse kwark
15.00 xxl nutrition eiwitreep (20gram eiwit)
17.30 avond eten
18.30 halfuur voor training schaaltje haverout of 1 a 2 bananen
21.00 wheyshake met wat brinta
doel cutten zonder massa verlies
leeftijd 25
lengte 163cm
gewicht 65kg
activiteitsniveau Middelzwaar werk (Timmerman) 4 dagen per week krachttraining + 1 a 2 dagen hardlopen sinds kort i.v.m. cut
Opmerking Ruben:
Hierbij je schema. Normaal verdeel ik de calorieën over 4 maaltijden, Heb ze nu achter elkaar gezet.
Jij weet natuurlijk gewoon wanneer je wat eet.
Ik had eerst je schema gebaseerd op producten van de plus. Heb deze aangepast naar Albert Heijn. Om extra nauwkeurig te zijn.
De verhoudingen van de macro's heb ik er ook bij gezet. Ik heb je iets hoger in eiwitten gezet omdat je gaat cutten. Om spierverlies te voorkomen zit je dus iets hoger.
Hoor graag jullie mening
PS:
dit at ik voor mijn voedingsschema:
6:30 wheyshake + brinta
7.30 bananaan + manderijn
9.45 2 boterhammen dikke pindakaas + 250 magere franse kwark + manderijn
12.30 2 boterhammen pindakaas + 250 gram magere franse kwark
15.00 xxl nutrition eiwitreep (20gram eiwit)
17.30 avond eten
18.30 halfuur voor training schaaltje haverout of 1 a 2 bananen
21.00 wheyshake met wat brinta
Comment