Eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eten

De laate dagen heb ik problemen met eten, ik kan het wel binnehouden maar als ik aan het eten ben moet ik t soms heel langzaam doen omdat ik anders het gevoel heb dat ik over me nek ga....Hebbe jullie dit ook weles gehad, ik heb niets veranderd in me voedingschema, maar heb hier nog nooit eerder last van gehad....

Grt R

Ja ik heb het wel eens na het eten van een bak kwark voor ik naar bed ga, die moet ik heel rustig opeten want anders word ik misselijk.
    Ik ben overigens ook geen liefhebber van kwark moet ik zeggen misschien komt het daar wel door.
    Brear.

Comment

Zou daar ff mee oppassen Romme, zit je in de bulk?
      Kan dan namelijk zijn dat je je lichaam wat aan het overbelasten bent en het al die voeding niet goed kan verwerken. Zou overigens ook gewoon kunnen komen doordat je voeding veel te eenzijdig is, weet ff niet hoe je schema eruit ziet.
      Zou wat de oorzaak ook is niet teveel forceren, is een duidelijke waarschuwing en vast niet voor niets.

Comment

ik heb er ook last van, ik ben nu meer gaan eten, ik het het vooral met de shake's en met de kwark die ik neem voor ik naar bed ga.
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Er ging iets mis met me laatste bestel van me whey dus heb deze week me eiwitte uit me kwark gehaalt dat is alles, mizz is het een betje te veel van het goeie, morge komt me whey weer binne en gaat me schema weer zoals normaal, hoop ook dat t eten dan beter gaat, dit is echt niets, gelijk bij me eerste hap voel ik al dat ik relax moet doen anders  

Ik meld wel ff als het wat beter en ga er vanuit dat t aan de kwark ligt, ik zal ook probere voor nog meer variatie maar denk dat dat t nie is en zo niet, ga ik ff langs de dok want dan klopt er iets niet.

Grt R

Comment

Comment

ben je op korte tijd veel bijgekomen ofzo, kan zijn dat je lichaam moet wennen aan de bijgekomen kilo's.

Ik heb dit in het verleden elke dag meegemaakt en nu soms nog is 1 keer per week, en dan echt overgeven. Niks forceren is de boodschap en geloof me ik spreek uit ervaring, effe een tijdje minder eten of gewoon eten en als je iets voelt aankomen gewoon stoppen en niet forceren

Grtz
              stil growing

Comment

Misschien eet je wel teveel in één keer??? Anders zou je kunnen proberen om het zelfde te eten maar dan verdeeld over één maaltijd meer per dag, dus bv i.p.v. 6 maaltijden eet je er dan nu 7!!!

Dat van de kwark heb ik idd ook welleens, dan blijft het ergens in je keel hangen en moet ik echt moeite doen om het binnen te houden.

Tip: rustiger je kwark opeten...of een beetje yoghurt er door heen (en zoetstof natuurlijk )
                They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                Don't stimulate....Annihilate!!!
                Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Wat het ook is, sterkte gozer!

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (rik @ Aug. 01 2005,11:08)]Misschien eet je wel teveel in één keer??? Anders zou je kunnen proberen om het zelfde te eten maar dan verdeeld over één maaltijd meer per dag, dus bv i.p.v. 6 maaltijden eet je er dan nu 7!!!

Dat van de kwark heb ik idd ook welleens, dan blijft het ergens in je keel hangen en moet ik echt moeite doen om het binnen te houden.

Tip: rustiger je kwark opeten...of een beetje yoghurt er door heen (en zoetstof natuurlijk )
                    kwark in een beker met blender...dan wordt het een shake en drink je hem zo op..beetje verdunnen met ananassap of jus en klaar is kees..

Comment

dat doe ik ook, maar het laatse slokje komt er toch echt bijna weer uit
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

na mijn laatste kuur kon ik geen normaal (schoon) eten en al zeker geen kwark oid. meer zien. kreeg er zelf zon tik van dat ik alleen nog maar vette dingen naar binnen kon krijgen (is ook wel te zien )
                        maar goed langzaam lukt het mij weer om een regelmaat te krijgen en weer fatsoenlijk te eten...
                        succes

Comment

Thx mense

@snip ik ben niet binne korte tijd veel bijgekome.

ik ben idd nu helemaal van me schema af omdat dat toch nie lukt, eet nu waneer ik denk dat er wat naar binnekan en kijk hoeveel ik dan naar binne kan krijgen, het is iig vrijwieinig vergeleken met wat ik at, ik probeer t zo weer betje op te bouwen en ff kijke hoe t gaat...

Comment

Dat doe je zo goed kerel!

By the way magere kwark is lekker!

Ben ik hier de enige?

Comment

Ik heb magere vanille kwark nu maar daar zitten veel meer koolhydraten in dan de naturel versie die niet te vreten is..

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X