Omdat bij mij het excell bestandje niet werkt.. moet ik het via deze methode doen
Bij voorbaat mijn excuses!
Hierbij mijn Voedingsschema die ik momenteel gebruik bij mijn bulk (Reg park fullbody beginner routine schema doe ik 3x pw) mijn basisbehoefte is berekent op 2890 kcal
Onbijt:
100gram brinta
30gram muesli
30gram eiwit(bodyfitshop merk)
+ 1 banaan
dit alles in water en opfreten als een papje
middageten:
5 bruine boterhammen (3 met kipfiletplakjes) (2 met jam)
tussendoor:
4 Bruine boterhammen ( 2 met kipfiletplakjes) (2met jam)
Avondeten: 150gram rijst+200gram kipfilet en wat groente
Avondmaaltijd: bak franse magere kwark+ongezouten noten 60gram
Na training: 30 gram oats+whey 30gram +banaan
exacte kcal weet ik dus niet omdat het excell bestandje het niet doet.. ik ga ervan uit dat dit rond de 3.000-3300 kcal is. mijn doel was om te achterhalen om de verhoudingen te achterhalen, zijn hier enig goede apps voor of dergelijke? ook is verbetering of vervangingen van mijn voeding erg welkom en tips!
Bij voorbaat mijn excuses!
Hierbij mijn Voedingsschema die ik momenteel gebruik bij mijn bulk (Reg park fullbody beginner routine schema doe ik 3x pw) mijn basisbehoefte is berekent op 2890 kcal
Onbijt:
100gram brinta
30gram muesli
30gram eiwit(bodyfitshop merk)
+ 1 banaan
dit alles in water en opfreten als een papje
middageten:
5 bruine boterhammen (3 met kipfiletplakjes) (2 met jam)
tussendoor:
4 Bruine boterhammen ( 2 met kipfiletplakjes) (2met jam)
Avondeten: 150gram rijst+200gram kipfilet en wat groente
Avondmaaltijd: bak franse magere kwark+ongezouten noten 60gram
Na training: 30 gram oats+whey 30gram +banaan
exacte kcal weet ik dus niet omdat het excell bestandje het niet doet.. ik ga ervan uit dat dit rond de 3.000-3300 kcal is. mijn doel was om te achterhalen om de verhoudingen te achterhalen, zijn hier enig goede apps voor of dergelijke? ook is verbetering of vervangingen van mijn voeding erg welkom en tips!
Comment