Ik heb laatst op de sportschool weer eens mijn vetpercentage laten meten en schrok een beetje van het resultaat.
Ben in de laatste 5 maanden vrij fors gestegen met mijn vetpercentage. Nu is het probleem wel dat ze op mijn sportschool dit alleen d.m.v. zo'n weegschaal kunnen meten.
Ik zat eerst op 10,2% Athletisch en 15,4% Normaal en ben nu naar 12,5% Athletisch en 17,7% Normaal gegaan.
Al met al ben ik wel 1,1 kg gestegen met mijn vetvrij massa.
Naar mijn mening wel een beetje mager resultaat.
Misschien zou het met mijn voeding te maken kunnen hebben.
Vandaar dat ik aan jullie wil vragen om eens naar mijn voeding te kijken of ik iets verkeerd doe.
8:00 een proteine shake
9:00 4 bruine boterhammen met kipfilet
11:00 150gr brinta met water
13:00 4 bruine boterhammen met 130gr tonijn (op olie)
15:00 500gr magere kwark met een beetje honing
17:00 4 bruine boterhammen met kipfilet
18:00 trainen
19:00 proteine shake met wat dextrose
20:00 400gr kipfilet met groente
22:00 150gr brinta en een proteine shake
Ik heb niet erg veel ervaring met voedingsschema's en op de sportschool konden ze me ook niet helpen (het is namelijk zo'n health center waar ze vooral op afvallen gericht zijn).
Dus als iemand op of aanmerkingen heeft hoor ik het graag.
Ben in de laatste 5 maanden vrij fors gestegen met mijn vetpercentage. Nu is het probleem wel dat ze op mijn sportschool dit alleen d.m.v. zo'n weegschaal kunnen meten.
Ik zat eerst op 10,2% Athletisch en 15,4% Normaal en ben nu naar 12,5% Athletisch en 17,7% Normaal gegaan.
Al met al ben ik wel 1,1 kg gestegen met mijn vetvrij massa.
Naar mijn mening wel een beetje mager resultaat.
Misschien zou het met mijn voeding te maken kunnen hebben.
Vandaar dat ik aan jullie wil vragen om eens naar mijn voeding te kijken of ik iets verkeerd doe.
8:00 een proteine shake
9:00 4 bruine boterhammen met kipfilet
11:00 150gr brinta met water
13:00 4 bruine boterhammen met 130gr tonijn (op olie)
15:00 500gr magere kwark met een beetje honing
17:00 4 bruine boterhammen met kipfilet
18:00 trainen
19:00 proteine shake met wat dextrose
20:00 400gr kipfilet met groente
22:00 150gr brinta en een proteine shake
Ik heb niet erg veel ervaring met voedingsschema's en op de sportschool konden ze me ook niet helpen (het is namelijk zo'n health center waar ze vooral op afvallen gericht zijn).
Dus als iemand op of aanmerkingen heeft hoor ik het graag.
Comment