getting ripped

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

brood is kut simpel. nee ik eet nu ook wel brood maar om van brood vol te raken heb ik erg veel nodig. een maaltijd nu is voor mij een half brood met pak kipfilet.dat eet ik op school. ik eet elke dag 2maaltijden op school en dat word de sla maaltijd en 1x rijst maaltijd.ag ik heb schijt normaal eet ik geen rijst op school maar je moet er wat voor over hebben.grts

en na 2weken zal er 1 rijst maaltijd uit gaan en vervangen worden door sla.grts

Comment

75gr ongekookt?

eet je het koud op school of kan je het opwarmen?

en ja het brood probleem ken ik
      ik eet zo tussen de 26 en 32 boterhammen per dag
      je zou de gezichten moeten zien hier als ik weer met een stapel binnen kom sjokken hahah
      Who's the Chef

Comment

eet het koud....

Comment

Mwa, was niet mijn post eigenlijk, ik had het opgezocht voor harold
          Bleek waarschijnlijk nog zijn eigen sticky te zijn ook

Ik vind het toch maar niks hoor dat je geen kwark neem voordat je naar bed ga, je neemt alleen maar zalm nu.
          juist dan zou ik als de dood zijn om spieren te verliezen.

Ik zeg er niks meer over
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Originally posted by punani
            eet het koud....

laatste x

is die 75gr gekookte rijst gewicht of ongekookt
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by corina

Ik vind het toch maar niks hoor dat je geen kwark neem voordat je naar bed ga, je neemt alleen maar zalm nu.

Ik zeg er niks meer over
              Mijn reden om kwark aan mijn voedingschema toe te voegen was louter dit.
              En ook de vetten erbij s'avonds. Zo wordt je langer voorzien van een eiwitbron tijdens je slaap. Maar ja moet onze punani zelf weten toch.

Comment

Originally posted by corina

Ik zeg er niks meer over

Nee was niet dit artikel. Was een kort artikel in het blad zelf door Peter van der Zon. Ging wat verder in op waarom het goed was is de cut, ging ook wat verder op het oestrogeen wat caseine eiwitten zouden bevatten. Jammer dat ik het niet meer terug kan vinden.

Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ja jammer indd, wil het wel lezen.
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Onderbouwd stukje over spieren verliezen lijkt me ook wel wat. Volgens mij is dat veel minder aan de orde als sommigen denken.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Idd, je verliest echt niet zomaar kilo's spieren! Als mensen gaan cutten verliezen ze vocht en ook de glycogeenvoorraad van je spieren wordt minder/raakt leeg. En dan neemt je massa dus af. Maar dat is geen droge spiermassa die je verliest.

Net als van die berichten van mensen die in 1 jaar 20 kg. spieren aankomen. Ze komen wel 20 kg. aan, maar daar zit ook vocht bij. Het is zeker geen 20 kg. droge spiermassa.

Punani, het laatste schema wat je gepost hebt vind ik er heel goed uit zien! Ik weet zeker dat dat een heel mooi basisschema is om je cut mee te starten.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Heb je daar voor ons toevallig een studiestuk of iets dergelijks over?
                        Wil het graag zeker weten, ik heb serieuze spierverliesangst.
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

Ja KIR lult!

Ik zou hem ook niet geloven hoor cor

Comment

Welnee!!
                            Ik geloof alles wat KIR zegt, laat hem ook altijd als eerst mijn schemas na kijken, met voedingsvragen ga ik juist naar KIR.

Ik ben blij dat we KIR hier hebben, en juist omdat het KIR is die heel veel weet, dacht ik die heeft misschien wel een mooi stuk om te lezen.

Sorry iig aan KIR als het zo overkwam.
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Maakt niet uit hoor corina

Ik heb er geen stuk van liggen. Maar kijk eens naar naturel bodybuilders, je hebt organisaties die heel streng controleren op doping, en niet alleen op de wedstrijd zelf. Die bodybuilders halen ook 3-5% zonder veel massa te verliezen. Kijk ook eens naar sprinters op de 50 meter, superdroog en aardig wat massa.

Er is op internet veel te lezen over overtraining, cortisol, spierverlies tijdens cutten, enz. Vaak vanuit de supplementenindustrie, om hun product te promoten. Als je een stuk leest moet je altijd kijken hoe geloofwaardig de bron is.
                              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by Achilles
                                Mijn reden om kwark aan mijn voedingschema toe te voegen was louter dit.
                                En ook de vetten erbij s'avonds. Zo wordt je langer voorzien van een eiwitbron tijdens je slaap. Maar ja moet onze punani zelf weten toch.
                                jongens waar hebben we het over. 2gram meer eiwit die ik kan krijgen met kwark? verder zitten juist inzalm de goede vetten die niet echt in kwark zitten. nu eet ik ook kwark trouwens maar UIT ervaring gebruik ik in de cut liever geen kwark..grts oja ronaldinho maakt 1-0 voor barca

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X