Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
zou iemand mij kunnen helpen met een goede eetschema ik weet eecht niet hoe dit werkt met dagelijks behoefte enz enz..
moet ik vermelden van me gewicht enz?
Neem een persoonlijk trainer, kost een paar centen maar doet dit soort dingen wel allemaal voor je.
Ga nou gewoon eerst eens even lezen joh en doe er zelf wat moeite voor!
En voor het berekenen van je behoefte enzo kun je terecht in het onderdeel sticky's, staan een aantal formules.
wow sorry hoor ik zeg al niks meer.. ik ben gewoon een ''beginnertje''
die veel wilt leren maar ik lees al veel maar er staat je moet niet andermans schema gebruiken maar zelf een schema maken of met hulp omdat iedereen anders is .... dit had ik gelezen en daarom startte ik deze thread ..VOOR ALLE DUIDELIJKHEID
Het staat al in je eigen post hè, zelf een schema maken of met hulp.
Dat is dus wat anders dan vragen of iemand anders het ff allemaal voor je kan doen...
Snap best dat je een beginner bent en dat het allemaal lastig is, snap jij dan ook dat we hier om de haverklap gasten krijgen die het normaal vinden om te vragen of iemand 'effe' allerlei schema's voor ze in elkaar kan draaien.
Zo werkt het gewoon niet en daarbij leer je daar helemaal niets van.
Als je afstapt van het idee dat alles direct moet en gewoon wat meer tijd neemt kom je er vast wel uit, als je dan eenmaal zelf een schema hebt gemaakt kun je dat plaatsen en zullen wij je helpen bij het verbeteren ervan.
Het staat al in je eigen post hè, zelf een schema maken of met hulp.
Dat is dus wat anders dan vragen of iemand anders het ff allemaal voor je kan doen...
Snap best dat je een beginner bent en dat het allemaal lastig is, snap jij dan ook dat we hier om de haverklap gasten krijgen die het normaal vinden om te vragen of iemand 'effe' allerlei schema's voor ze in elkaar kan draaien.
Zo werkt het gewoon niet en daarbij leer je daar helemaal niets van.
Als je afstapt van het idee dat alles direct moet en gewoon wat meer tijd neemt kom je er vast wel uit, als je dan eenmaal zelf een schema hebt gemaakt kun je dat plaatsen en zullen wij je helpen bij het verbeteren ervan.
jaa snap ik ook en heb ook respect dat jullie veel van onze vragen beantwoorden en de tijd voor nemen maarja het is ff de regeltjes leren kennen van het forum hea ik ben zowiezo nooit op forums is de eerste x daarom mja ik zal er rekening mee houden ik lees hier ook veel en heb al veel bijgeleerd ,nog lang niet genoeg ik zal me eige eetschema maken ,
@curioso , zal wel perongeluk op caps hebben gedrukt
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment