sportdrank

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sportdrank

Kan het kwaad als ik sportdrankjes drink(AA drink, isostar, powerdrink,..) gwn door de dag en niet voor ik ga sporten.
    Voor mijn koolhydraatpijl te verhogen.

grts

Om uw koolhydraatpeil te verhogen zeg je, waarom zou je dat willen doen, in die drankjes zitten meestal snel werkende koolhydraten, denk als je die veel gaat drinken dat je na een tijdje een moe gevoel gaat krijgen want je insuline peil stijgt altijd maar daarna komt de dip.Je kan af en toe ééntje drinken maar niet heel de dag door.

Grtz
    stil growing

Comment

Na het trainen een AA-tje en verder water wat mij betreft.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hij is nog erg licht en denk dat hij op deze manier de totale kcal oppname wat wil verhogen...
        Niet zo slecht bedacht Balabam maar wat Snipke al zegt klopt uiteraard, al die snelle suikers gaan hoogstwaarschijnlijk invloed hebben op je insuline aanmaak.
        Als je de kcal inname wat wilt verhogen in vloeibare vorm kun je veel beter weightgainers nemen, poeder gemengd met water of melk dus. Kost wel wat uiteraard maar sportdrankjes zijn ook niet goedkoop dus veel verschil zal het niet maken. Grootste voordeel is dat het geen snelle suikers betreft en daarnaast zitten er ook nog eens veel meer kcal in een shake dan in zo'n drankje!

Comment

dat kan je doen, ik heb het ook een tijdje gedaan om men cal. omhoog te krijgen.

een carbo power(maximize) bevat 500 cal. per halve liter

grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X