Ben al een tijdje ( 3 weken ) bezig met het volgen van een voedingsschema. Krijg aanzienlijk meer energie, en dat terwijl ik ben gestopt met de creatine toen ik aan het schema begon, dus de koolhydraten zullen wel goed zitten ! Ik merk ook al progressie in het gewicht, met name de armen, rug en borst worden al een stuk breder en blijven ook opgepompt en hard de dag erna, maarja, train dan ook 6 dagen in de week ! ( 4 dagen split met 1 dag rust ) Dus tot op heden is dit een prima schema dat me de gewenste resultaten geeft ! Ik weet dat het beter kan maar ben al een heel eind op weg merk ik !
Hier het schema:
maaltijd 1: 2 sneën tarwebrood met pindakaas + whey shake + 0,5 liter water
maatlijd 2: 4 sneën tarwebrood waarvan 2 sneën met pindakaas en 2 sneën met kaas ( 1 plakje jong belegen per 2 sneën ) + 0,5 liter water
maaltijd 3: 4 sneën tarwebrood waarvan 2 sneën met pindakaas en 2 sneën met kaas ( 1 plakje jong belegen per 2 sneën ) + 0,5 liter water
maaltijd 4: cup a soup ( tegen de 4 uur dip en bevat slechts 50 calorieën en 1 gram vet dus zal geen vetmaker )
trainen: tijdens het trainen 0,5 liter ranja met water
maaltijd 5: whey shake
maaltijd 6: pasta met 100 gram kip en cherrytomaatjes/ rijst met groenten en 100 gram kip/ aardappels met groenten en vlees + 0,5 liter water
maaltijd 7: 250 gram magere kwark
Uitgaande van 3000 kcal per dag.
Let me know !
Hier het schema:
maaltijd 1: 2 sneën tarwebrood met pindakaas + whey shake + 0,5 liter water
maatlijd 2: 4 sneën tarwebrood waarvan 2 sneën met pindakaas en 2 sneën met kaas ( 1 plakje jong belegen per 2 sneën ) + 0,5 liter water
maaltijd 3: 4 sneën tarwebrood waarvan 2 sneën met pindakaas en 2 sneën met kaas ( 1 plakje jong belegen per 2 sneën ) + 0,5 liter water
maaltijd 4: cup a soup ( tegen de 4 uur dip en bevat slechts 50 calorieën en 1 gram vet dus zal geen vetmaker )
trainen: tijdens het trainen 0,5 liter ranja met water
maaltijd 5: whey shake
maaltijd 6: pasta met 100 gram kip en cherrytomaatjes/ rijst met groenten en 100 gram kip/ aardappels met groenten en vlees + 0,5 liter water
maaltijd 7: 250 gram magere kwark
Uitgaande van 3000 kcal per dag.
Let me know !
Comment