van pindakaas scheten laten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• van pindakaas scheten laten?

heb 4 boterhammen met pindakaas met nootjes gegeten maar moet de hele tijd van die vieze stille scheten laten volgens mij komt het door de pindakaas want normaal heb ik het bijna nooit.. kan iemand dit wederom bevestigen?

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

LOL!

Komt door de eiwitjes die je heel de dag door binnenkrijg.
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

i know maar ben wel serieus is wel irritant.. ben vaak in gezelschap dusss beetje irri

Comment

Ik ben ook serieus, komt echt door de eiwitten.

Naar de w.c gaan is ook een optie
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

op die vorige post had ik het tegen jaap zal voortaan quoten om misverstanden te voorkomen..

anyway bedankt voor je reactie

Comment

Moet je eens een whey-shake nemen

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

komt idd waarschijnlijk door de eiwitten
                Who's the Chef

Comment

No thank you.. gehoord dat die krengen niet te eten/zuipen zijn..

Comment

Originally posted by Curiosio
                    Moet je eens een whey-shake nemen

Greets...
                    precies ja! .. en zoiezo weinig pindakaas eten..zit veel vet in

Comment

Goede vetten Spiros, pindakaas is juist goed, zitten eiwitten en goede vetten in.
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

weet ik..maar teveel goede vetten is ook gewoon vet hoor..

het is ook zelfs bewezen dat mensen snel dikker worden van te veel halfvolle melk.. nou zijn dat ook goede vetten.. ik zal het ff anders zeggen

niet "te veel" pindakaas..(hoe lekker je het ook vind) denk niet dat je elke keer een halve popt op je boterham kan smeren omdat het" goede vetten" zin..want ik ken echt veel mensen die zooo veel pindakaas op hun brood smeren..en dan soms ook nog met boter :S

Comment

Originally posted by FlyingDot
                          No thank you.. gehoord dat die krengen niet te eten/zuipen zijn..

Als het niet te eten is moet je er iets meer water of melk bij doen.
                          Als het niet te drinken is zou je wat smaak moeten toevoegen.
                          Waarom schamen voor je scheten gewoon 1 laten en zo gauw als jij hem ruikt iemand aankijken uit het gezelschap en een vies gezicht trekken.
                          Works 4 me
                          Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Shakes zijn gewoon te fratse hoor, add een smaakske en/of lkkr wat melk en t komt helemaal goed.

En wat betreft dat scheten laten; boeiend tenzei je een date hebt eet dan gewoon kipfilet

Comment

In kip zit ook eiwit
                              De meeste mensen reageren heftiger op dierlijke eiwitten.
                              En pinda's das sowieso vragen om problemen die zachte pufjes doen het hem.
                              1 pufje en het is net alsof ze iedereen die op het kerkhof op hebben gegraven
                              Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X