Junk schema.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Junk schema.

Kan iemand een goed voorbeeld van een junkschema voorschotelen?

In hoeverre mag je "zondigen", mijn voedings instinct zegt dat je beter een zakje gemengde noten kan eten, in plaats van een pizza quattro formaggi..

Maar goed hoe ziet jullie junk dag er uit?

Ik heb niet echt een junk dag, maar meestal doe ik dag vrijdag avond, de dag dat ik ga drinken..( wel wodka met spa rood, wel een stuk of 10/12) Maar dan wel kwark voor het slapen gaan..

gewoon je normale schema in de bulk eet je op een 'junkdag' minder

en bij cutten eet je op de 'junkdag' meer

niuet gelijk hele dag patat ...maar gewoon tijdens cutten neem je lekker een ijsje en wat noten snickers ofzo..zoiets

Comment

Ik zou alleen junken als je daar echt behoefte aan hebt.

Je zal ook merken dat als je lange tijd (jaren) clean eet het een gewoonte wordt. Je hebt dan ook helemaal geen behoefte meer aan junken.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by KeepItReal View Post
        Ik zou alleen junken als je daar echt behoefte aan hebt.

Je zal ook merken dat als je lange tijd (jaren) clean eet het een gewoonte wordt. Je hebt dan ook helemaal geen behoefte meer aan junken.

dat is echt waar!

bij mij duurde het trouwens minder dan jareb eigenlijk na ong. 7/8 maanden was het een totale gewoonte

at en eet gewoon ook nooit snoep, patat, pizza etc.

als ik vet wil weten prefereer ik een erg goede, lekkere pasta boven een stom patatatje oorlog!

als je het zo bekijkt zou denk ik iedereen wel voor qualiteit's voedsel kunnen/en moeten kiezen ipv. een goedkoop en snel klaargemaakt patatje!

gun jezelf wat beters dan dat :]

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X