Kutten met eieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kutten met eieren

Van de week uit verveling om losse gerechten te maken maar van alles bij elkaar geflikkerd. En gek genoeg werkt het ook nog.

1. 5 hele eieren in de pan. Met houten lepel de dooiers kapot maken en alles lekker scramblen. Dan wat brinta er door heen tot het er goed in gemengt is. Dan wat paprika poeder. Lekker blijven roeren en die eieten kapot blijven meppen zodat ze scrambled blijven. Tada eten maar

2. ipv Brinta...Meusli. En dan die meusli met rozijnen en noten en pitten voor de vetten. Was ook lekker en die rozijnen gaven er een goede flavour aan.

Zou zeggen probeer het. Ziet er apart uit, maar is goed te doen. Dat of me smaak pappilen zijn nu echt helemaal naar de klote wat op zich al een positieve ontwikkeling te noemen is

Eieren met brinta lijkt me vreemd...moet er melk bij?

De muesli e.d is daarentegen wel lekker
    "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Geen melk. In het begin zijn de eieren nog vloeibaar genoeg in de pan. Voor de eieren vaste vorm aan nemen gooi je de brinta er al bij. Zo wordt brinta een bind middel en wordt het gezamenlijk stevig. Het wordt een soort cake qua smaak vind ik.

Comment

okay...ik begrijp wat je bedoelt...de paprikapoeder is toch niet echt nodig?Wat voor soort smaakje krijgt het dan?
        "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

heey je hebt mijn geheime recept bekend gemaak :P
          dat eet ik elke ochtend alleen met havermout

maar doe alles eerst in een kommetje voeg dan de eiren toe (zonder eigeel in mijn geval) alles goed klutsen (zo zeg je het tog) dan PAM sprayen in de koekenpan (neem vaak PAM butter) dan hebben beide kanten echt een mooi bruingoudachtig kleurtje.. maakte me vrienden er jaloers mee vandaag

en dan komt er soms smaak toevoeging of ik eet het met walden farms siroop ^^

Comment

Originally posted by Mattroid View Post
            okay...ik begrijp wat je bedoelt...de paprikapoeder is toch niet echt nodig?Wat voor soort smaakje krijgt het dan?
            Mijn geld staat op paprika.

@ Fallus
            Zou het graag proberen, maar in verband met mijn dieet ga ik hier dood aan.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Mijn geld staat op paprika.

@ Fallus
              Zou het graag proberen, maar in verband met mijn dieet ga ik hier dood aan.
              schema helemaal aanpassen... dit als eerste maaltijd nemen.. ja je moet wel wat over hebben voor een overheerlijke homemade pannekoek achtige iets

Comment

Paprika hoeft niet, maar het geeft net dat beetje extra smaak er aan.

In de cut kan het ook prima met brinta lijkt mij. Bedoel...je kan niet bepaald ladingen brinta er bij gooien want dan wordt het een grote troep. 50-75gr en dan bij het middag uur. Echt vel carbs is het niet :P

Comment

Is toch meer dan 60% van totale carb inname.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Voor het slapen de maaltijd. Dan is het wel ideaal om wat eieren te maken met wat kaneel er in. Ja daar is ie weer met zijn kaneel

Comment

Je kan zoveel met eieren doen :P

Dit keer 5 hele eieren, scrambled. Daarin 100gr kipfilet in hele fijne stukjes gesneden. Wat paprika kruiden en wat toermalijn. Dan nog een tomaatje fijn gesneden en een augurk/komkommer om zo kleur + frisheid er aan te geven

Comment

lijk me ook idd betje vreemd

Comment

Wow, ben blij met deze bump. Heeft echt veel toegevoegd.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Gast hou is op met bumpen.

En al helemaal als de toevoeging 0,0 is
                            Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X