Biefstuk/kip op smaak !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Biefstuk/kip op smaak !

Hier een recept om je steak of kip wat meer smaak bij te brengen .
    Meng :Olijfolie ,scheutje ketjap , Honing,Snufje kaneel ,Knoflook ,Z+P
    Leg de vlees er in voor een halfuurtje en bak it in een hete pan En dan zit er een lekker bistro smaakje aan je vlees !

Dacht dat ik gewoon VEEL Kipfilet moest eten, wist niet dat het ook nog lekker moest smaken. Binnen kort eens (laten) uitproberen...
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (JaapB @ Mrt. 12 2004,13:41)]Dacht dat ik gewoon VEEL Kipfilet moest eten, wist niet dat het ook nog lekker moest smaken. Binnen kort eens (laten) uitproberen...
      daarom wordt zo saai al die kip dus dacht ff beetje meer smaak . Insmeren met mosterd en dan bakken is ook erg lekker !!Of ketjap met knoflook en ketchup en zo kan ik nog wel ff blijven doorgaan )))

Comment

welke bodybuilder eet er nu niet elke dag kip of kalkoen.
        op de duur word je het echt moe geeten willen of niet.dus waarom ook niet een smaakje toe voegen.van sausjes weet ik nog niet zoveel dus altijd welkom.
        welke ketchup gebruik je eigelijk much. kurry of tomaat ?
        you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (MR. Muscle @ Mrt. 15 2004,00:51)]welke bodybuilder eet er nu niet elke dag kip of kalkoen.
          op de duur word je het echt moe geeten willen of niet.dus waarom ook niet een smaakje toe voegen.van sausjes weet ik nog niet zoveel dus altijd welkom.
          welke ketchup gebruik je eigelijk much. kurry of tomaat ?
          Tomaat ketchup !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X