Ijsmachine zonder suiker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ijsmachine zonder suiker

Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort een ijsmachine aan teschaffen, een ijsmachine is een machine waar je gewoon magere yoghurt in kan doen,en dan vanille poedr ( geen suiker en veel eiwitten) en kleine stukjes fruit,nootjes enz, zo maak je in 20 a 40 min lekker ijs zonder vet en suikers

Ik heb dit ook gehoord, het enige waar ik mee zit is met vanillepoeder, op verschillende forums zeggen ze dat je die hebt met geen suikers en veeleiwitten,weet iemand dit?

Hier zijn de ijsmachines

Koop ijsmachine | Vergelijk prijzen voor ijsmachine - op Kelkoo

kun je geen smaak toegevoegde whey gebruiken?

Comment

Heb je de ijsmachine al aangeschaft en al ijs gemaakt ?

Comment

Ziet er wel handig uit. Maar ik denk niet datje er zomaar alles in mag smijten.
        Volgens de meeste recepten heb je toch allemaal suiker, room of boter nodig.
        Recepten van ijsmachine op Smulweb.nl
        While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Originally posted by Saint2D View Post
          Ziet er wel handig uit. Maar ik denk niet datje er zomaar alles in mag smijten.
          Volgens de meeste recepten heb je toch allemaal suiker, room of boter nodig.
          Recepten van ijsmachine op Smulweb.nl
          In de ijs heeft suiker alleen de functie om te zoeten en niet om te binden, dus ijs maken zonder de suiker gaat prima.
          In cake en koek is het andere koek, daar zorgt de suiker voor een goede binding tussen de verschillende bestanddelen.
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

Comment

ja dat de suiker voor te zoeten is had ik ergens mss ook wel verwacht... maar zonder room of boter zie ik het ijs tog niet direkt de vaste vorm nemen.. of die dikke vorm hoe je het ook wilt noemen.
            kun je even goed een blender kopen lijkt me.
            While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X