Paar receptjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Paar receptjes

kipfilet:
    kipfilet insmeren met sambal en/of andere kruiden, flink wat sesamzaadjes er over strooien en bakken in een beetje olijf olie, erbij zilvervliesrijst en flink wat groente
    koolvis;
    leg een stuk koolvis op aluminimum folie, flink wat peper en kruiden erover, blikje champignons erbij, courgette, tomaten, ui erbij beetje ketjap erover doen en folie dichtvouwen en een half uurtje in de oven.
    lekker met roergebakken spinazie met pijnboompitten erbij
    kwark receptje;
    magere kwark mengen met zoetstof en een lepel suikervrije jam, daardoorheen verse aardbeien en (klinkt goor maar is echt lekker!!&#33een volkoren beschuit in stukjes

Het recept van de koolvis lijkt mij erg lekker, is weer eens wat anders dan bakken..

Grtz...
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

sambal en veel kruide leggen je spijs vertering toch zo god ls plat

wrom zou je dat dan nemen??
      Who's the Chef

Comment

kruiden die de stofwisseling plat leggen heb ik nog nooit van gehoord, sambal bevordert juist de stofwisseling.
        Met de kruiden en sambal die ik gebruik zou m'n stofwisseling helemaal plat liggen, maar geloof mij maar dat is echt niet zo..\

Grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik dacht ook dat veel kruiden juist goed zijn voor de stofwisseling m.u.v zout natuurlijk!!!alleen in ketjap zit erg veel zout net als in sambal, weet iemand een vervanging hiervoor?of bestaat er zoutloze ketjap??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X