Bananen pannenkoek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bananen pannenkoek

Mijn vriendin heeft vanochtend een berg bananen pannenkoeken(jes) gebakken voor mij en ik moet zeggen ze waren goed te eten.

Ingredienten:
    1 banaan
    2 eieren
    handje gedroogde cranberries
    wat kaneelpoeder

Bananen en eieren door elkaar mixen met een staafmixer, cranberries erbij en met olijfolie in de pan bakken. Kaneelpoeder erover en klaar.

Ik denk dat ze voor mij meerdere bananen en eieren heeft gebruikt maar dit zijn de verhoudingen.
    Ernstig noh!

Klinkt jummie!
    One Love, One Game, One Desire.
    BP: 2x 110kg, SQ: 1x 130kg, DL: 5x 130kg

Comment

Ja is lekker.

Comment

Gaat er bij een pannenkoek niet melk bij?

Comment

Normaal wel ja maar is nu niet nodig.
          Ernstig noh!

Comment

Heel lekker ja
            Just do it!!!!

Comment

Lijkt me best lekker, maar wel een bak suiker ofnie?

Comment

ik doe alleen een halve banaan met 1 ei en verder geen toevoegingen. In die banaan zitten wel suikers, maar denk dat als je het op het juiste moment neemt, dat het prima is. Bijv. rondom een training.
                Just do it!!!!

Comment

Jij moet ze zeker nemen rondom een training volgens mij...

Comment

hahahahah.

als ik dizzy ben, neem ik liever dit als een boterham. Heb ik meestal ook lange tijd geen honger meer.
                    Just do it!!!!

Comment

Originally posted by Mariekepiek View Post
                      ik doe alleen een halve banaan met 1 ei en verder geen toevoegingen. In die banaan zitten wel suikers, maar denk dat als je het op het juiste moment neemt, dat het prima is. Bijv. rondom een training.
                      En wat nou als ik het 4 uur voor of na een training eet? Of voor het slapen??
                      Word ik dan ineens dik? Kom op, moeilijk doen om een beetje fructose :P kcals in/kcals out

Comment

Ik die niet moeilijk hoor ik ben niet bang voor fruitsuikers
                        Just do it!!!!

Comment

Ik die niet moeilijk hoor ik ben niet bang voor fruitsuikers
                          laat ik het anders stellen, waarom zou het niet prima zijn als je het niet rondom trainingen eet?

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                            laat ik het anders stellen, waarom zou het niet prima zijn als je het niet rondom trainingen eet?
                            over het algemeen wordt afgeraden om bananen te eten als je af wilt vallen, dacht ik. Behalve als je het er beter op doet met trainen. Maar zelf doe ik daar ook niet moeilijk over. Als ik al elke dag banaan eet, sowieso niet meerdere op een dag.
                            Just do it!!!!

Comment

over het algemeen wordt afgeraden om bananen te eten als je af wilt vallen, dacht ik. Behalve als je het er beter op doet met trainen. Maar zelf doe ik daar ook niet moeilijk over. Als ik al elke dag banaan eet, sowieso niet meerdere op een dag.
                              micro's zijn ook belangrijk in een cut
                              alleen je hebt mijn vraag nog steeds niet beantwoord :P Achja, never mind..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X