Kwark variaties, snel en makkelijk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kwark variaties, snel en makkelijk

Kwark variaties, snel en makkelijk

Aankomen, Afvallen, Eiwitten, Koolhydraten

Veel mensen vinden magere kwark niet lekker. Ben jij één van deze mensen dan zijn deze recept suggesties wellicht een uitkomst voor jou! Er zijn heel veel manieren om je kwark een stuk lekkerder te maken. Kijk maar eens naar de ingrediënten lijst, wellicht staat er iets voor jou tussen waar je nog nooit aan heb gedacht.
    Kwark bevat voornamelijk caseïne eiwitten. Dit zijn eiwitten die langzaam worden afgebroken door het lichaam wat er dus voor zorgt dat je lichaam urenlang een constante opname heeft van eiwitten. Perfect te nemen voor het slapen om er zo voor te zorgen dat je tijdens je slaap constant bent voorzien van eiwitten.
    In dit recept zijn de voedingswaarde berekend op alle ingrediënten die niet optioneel zijn!

Bodybuilding Recipe - Sweet & Tasty High Protein Meal easy to make - YouTube

Voedingswaarde per portie
    Energie 680 kcal
    Eiwitten 95 gram
    Koolhydraten 80 gram
    Vetten 5 gram
    Niveau makkelijk
    Bereidingstijd 5 min
    Bak/kook -tijd 0 min
    Gerecht klaar in 5 min
    Porties 1 portie

Ingredienten

Benodigdheden

Bereidingswijze
    1. Voeg de 500 ml magere kwark in een kom. De meeste kwark bevat vet. Als je echt magere kwark heb zal deze nagenoeg geen vet bevatten ongeveer 0 tot 1 gram per 100 gram kwark. Kijk dus goed op het etiket voordat je je kwark koopt.
    2. Om nog meer eiwitten toe te voegen kan je 2 scheppen eiwitpoeder erbij doen. Dit zal de kwark ook een stuk zoeter maken.
    3. Voeg vervolgens 250 ml amandel melk toe. Dit zal de substantie wat vloeibaarder maken en de vetten uit amandel melk zijn voornamelijke goede (onverzadigde) vetten. Als je geen amandel melk heb kan je natuurlijk ook normale melk gebruiken.
    4. Voeg een beetje kaneel toe
    5. Als je van fruit houd kan je een banaan in plakjes en kiwi in plakjes erbij doen. Nog lekkerder is als het fruit wat koud is of zelfs bevroren!
    6. Als je het geheel nog niet zout genoeg vind voeg dan een beetje stevia toe. Dit is een natuurlijke zoetstof zonder calorieën. De waldenfarm sauzen bieden voor veel recepten ook een uitkomst. Je heb bijvoorbeeld chocolade saus, caramel saus, pannenkoeken siroop, en meer, allemaal zonder calorieën!
    7. (optioneel) Hou je van chocola/cacao dan kan cacao rozijnen of cacao nibs toevoegen. Hou je van cocos dan kan je gemalen cocos toevoegen. Dadels en Muesli kan je ook nog toevoegen.
    8. Zoals je ziet er zijn genoeg mogelijkheden. Wees creatief en maak je kwark zo lekker mogelijk!
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Nog andere suggesties dan suikerbende?
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by brillant View Post
      De meeste kwark bevat vet. Als je echt magere kwark heb zal deze nagenoeg geen vet bevatten ongeveer 0 tot 1 gram per 100 gram kwark. Kijk dus goed op het etiket voordat je je kwark koopt.
      Ja, want vet is slecht en dan ga je dood
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik vind dat er wel een hoop suikertjes in zitten en dat vlak voor het slapen gaan.
        En voor de klagers: gewoon wegstouwen die zooi.

Zelf gooi ik beetje eiwitpoeder vanille smaak er in en wat cashewnoten en dan in de kwark van C1000 deze is lekker dun van zichzelf.

Laag in kh, hoog in eiwit en lekker wat goede vetten.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
          welke suiker?? stevia bedoel je

Comment

Originally posted by brillant View Post
            welke suiker?? stevia bedoel je
            Bijna alle optionele dingen en fruit.

Comment

Wel wat veel kh. Met eiwitpoeder en dat fruit erin is het onnodig om ook nog eens stevia erbij te doen.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Wel wat veel kh. Met eiwitpoeder en dat fruit erin is het onnodig om ook nog eens stevia erbij te doen.
                zijn ook optionele opties

Comment

Brillant.

Ik zie dat je het artikel van bodybuildrecepten.nl heb gekopieerd. Zou je deze link er dan ook (prominent) bij willen zetten? Bedankt!

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                    Ja want suiker is slecht en dan ga je dood

Comment

Och och och wat een moeite allemaal. Dit is mijn ultieme simpele manier voor kwark :

1. Pak een shake beker
                      2. Gooi je bakje kwark in de shake beker
                      3. 1 schep whey perfection er bij
                      4. Vul de shake beker met water.
                      5. Goed schudden en klaar is kees

Resultaat : Heerlijke yoghurt drink. Heb het eerst met strawberry whey gedaan, en doe het nu met chocolate. Beiden heerlijk .

PS : Bij stap 2 niet je gehele bakje kwark in de shake beker gooien, maar de inhoud natuurlijk.

Comment

Kwark en aardbei siroop, zonder siroop krijg ik het niet weg... ( vind het dan te zuur )

Comment

Originally posted by Ectoboy024 View Post
                          Kwark en aardbei siroop, zonder siroop krijg ik het niet weg... ( vind het dan te zuur )
                          Doe er dan zoetstof in... Nu gooi je er onnodige veel slechte suikers in.

Bovendien gewoon niet zo klagen. Kwark is hartstikke lekker.
                          Squat 8x 97,5kg ¤ Deadlift 8x 100kg ¤ Dumbell Bench​ 8x 60kg

Comment

Originally posted by Lolloler View Post
                            Doe er dan zoetstof in... Nu gooi je er onnodige veel slechte suikers in.

Bovendien gewoon niet zo klagen. Kwark is hartstikke lekker.
                            Ik zal 't proberen.
                            Het is idd slecht want ik gooi er ook best veel in xD
                            Puur gaat me nooit lukken ( moet er van kokhalzen ) dus het is al heel wat dat ik kwark eet.
                            Ik snap ook niet dat mensen het echt lekker vinden die zure zooi xD, als ik geld had voor night proteine had ik dat wel genomen.

Edit: nu ik net even zit te kijken voor nigh proteine valt het eigenlijk nog reuze mee.
                            Micellar Casein Perfection - Body & Fit | Body & Fitshop
                            Is dit beter dan kwark of niet? want dan is het zelfs goedkoper ( ik betaal 1,30 per bak kwark, ben te lui om naar 5 verschillende supermarkten te gaan )
                            Last edited by Ectoboy024; 30-01-2014, 00:28.

Comment

Het is ook een kwestie van doorzettingsvermogen. Als je twee weken lang magere kwark met wat zoetstof eet begin je het vanzelf lekker te vinden.

Zo heb ik in mijn cut ook wel eens 6 weken lang droge rijst/pasta gegeten met minimale toevoegingen (beetje olie of knoflook bijv.). Je gaat het vanzelf lekker vinden.
                              Squat 8x 97,5kg ¤ Deadlift 8x 100kg ¤ Dumbell Bench​ 8x 60kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X