bulken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bulken

Hoi,

Ik fitness nu al een tijdje, maar heb nooit echt een voedingsschema aangehouden maar wil dit wel gaan doen dus zou iemand mij kunnen uitleggen wat bulken en cutten inhoud.

google.nl

Comment

stickies lezen op dit forum.
      You don't quit when you're tired.
      You quit when you're done.

Comment

bulken = eten boven onderhoud
        cutten - eten onder onderhoud

maar hier had je zelf ook makkelijk en snel achter kunnen komen

Comment

Inderdaad zoals hier al staat verdiep je eerst even in wat theorie.

Ik zal je op gang helpen. Bereken je caloriebehoefte middels een calorie calculator. Maak een voedingsschema met het aantal calorieën uit die calculator. Houd dat schema 2 weken aan, kijk wat je gewicht doet en stem vervolgens je voedingsschema bij als je te veel/weinig aankomt.

Op deze website staan enkele recepten die je kunnen helpen/ondersteunen bij het bulken: Aankomen | Bodybuildrecepten.nl

Succes

Comment

kerel is al lang gevlogen joh!

Comment

Gebruiker wilt nogal graag zijn bodybuild recepten website promoten heb ik het idee.
              Daarbij is een bump geoorloofd.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

op zich wel leuk bedacht maar jammer dat het bij 'aankomen' alleen maar gaat over shakes, pannekoeken en repen.

Comment

Ik heb gehoord dat Pindakaas op je buik smeren ook voor gains zorgt???
                  Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

http://www.fitness-tips.nl/afvallen/bulken-cutten

Comment

Kerel, deze persoon is al lang gevlogen, lees topics even door voor je reageerd.
                      En stel jezelf even netjes voor
                      In between obsessed periods

Comment

+1 met martijn, je bumpt allemaal dingen wat helemaal niet meer van toepassing is. Misschien wil je posts om in de AAS sectie te reageren maar doe dit alsjeblieft wel op een nuttige manier.....

En inderdaad stel je eerst ff voor voordat je de wijsneus uit gaat hangen.
                        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X