massashake of massabom?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Staat een recept van KeepItReal op pagina 1 van dit topic met brinta dus je vraag is al beantwoord neem ik aan?

Comment

Helpt dat tuffen goed Bro (iets met enzymen toch ?)?

Ik heb nl. wel eens s'nachts met 4 verkoekte thermosflessen gestaan (kwam echt niets uit ), terwijl ik nog een hele nacht moest werken.

Grtz..
      Originally posted by KeepItReal View Post
      Keepitreals' weightgainer:

100 gram brinta
      10 gram protein 80
      10 ml. lijnzaadolie
      600 ml. halfvolle melk

Shaken in een shakebeker en ff in tuffen omdat het anders 1 blok beton wordt.

3XL's bulksnack:

1 boterham dik met pindakaas besmeren
      banaan in plakjes snijden en op de boterham doen
      1 boterham dik met honing besmeren en deze op de pindakaasboterham met banaan doen.

Als je dit nog met een litertje volle melk wegspoelt heb je flink wat Kcal.!!!
      Last edited by 100%; 20-08-2006, 07:47.
      Alias Homer Simpson ...

Comment

Ja, dat helpt zeker.

In je speeksel zit amylase, een enzym wat amylose afbreekt.

Ik maak zelf die shake, neem een slokje en laat dat ff in mijn mond. Dan tuf ik dat in de shake, schudden, meenemen en opdrinken.

Als je dat niet doet wordt het idd een brok brinta. Of je moet er héél veel melk bij doen.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by KeepItReal View Post
          Ja, dat helpt zeker.

In je speeksel zit amylase, een enzym wat amylose afbreekt.

Ik maak zelf die shake, neem een slokje en laat dat ff in mijn mond. Dan tuf ik dat in de shake, schudden, meenemen en opdrinken.
          Wel een gedoe, Keepie! Dan moet ik elke keer als ik zo'n shake maak naar jou toe om jou erin te laten spugen.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Wel relax die shakes alleen 1 probleem. Teveel eiwit echt niet normaal. FF uit me hoofd zo zag ik er eentje staan met 130 gram ofzo. Ben blij dat ik de puberpuisten tijd gehad heb, wou m niet herleven. En daarnaast is die hoeveelheid eiwit echt een aanslag op je lever. Ik zag ook ergens room staan, ik zou als het kan kiezen voor olie, of tenminste iets met goede vetten. Room zit vol met verzadigde vetten, slecht voor je cholesterol.

Ga nu zelf een shake bouwen met een groot deel koolhydraten en onverzadigde vetten. Hiernaast minder eiwit. Zodra ik m af heb zet ik m erop. Heb blender al gekocht moet nog wat verzinne.
            Last edited by Shannasse; 27-08-2006, 19:57.

Comment

@Wvsas: de limiet op smilies is opgeheven vanwege het functioneel gebruik in langere teksten, maar dit soort dingen zijn niet de bedoeling dan zit de limiet er zo weer op...
              Heb daarom het grootste deel verwijderd.

Comment

Olie mengt niet goed en het zou behoorlijk de smaak verpesten.

Comment

massabom

Arnold's Massabom I

3 koppen magere melk
                  ½ kop room
                  2 rauwe eieren
                  4 eetlepels weight gainer poeder
                  1 banaan
                  2 theelepels lecithinegranulaat

hee vraagje.
                  aan een ieder. waar koop je lecithinegranulaat en distel olie.
                  Heb al op site's gekeken maar kon er niks over vinden, misschien kunnen jullie er iets over kwijt. mike

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X