Animal Stack 2 + Creatine ?!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Animal Stack 2 + Creatine ?!?

Hey,ik heb zojuist een blik animal stack van een maat van me gekregen. Omdat hij geen pillen kan slikken
    Nu was ik net 2 dagen aan een creatine periode'tje begonnen.
    Nu vroeg ik me af dus af, zou ik dit gewoon beide kunnen gebruiken ??
    Ik heb 120 creatine capsules en voor 3 weken animal stack als ik het goed heb.
    Zou het graag weten of er ''gevaarlijke'' kanten aan zitten. Mijn voeding zit btw aardig in orde en ik drink liters water. Dus het zou kwa dat moeten kunnen denk ik.
    Maarja hoor het graag.

Mvg

hmm ik zou het niet weten.
    ik heb gebruik zelf animalpak en daarbij gebruik ik geen creatine.
    zo kun je ook kijken of het de creatine is of de animalstak wat ervoor zorgt dat je beter presteert. of het schadelijk is laat ik over aan de voedings experts
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by ahmet View Post
      hmm ik zou het niet weten.
      ik heb gebruik zelf animalpak en daarbij gebruik ik geen creatine.
      zo kun je ook kijken of het de creatine is of de animalstak wat ervoor zorgt dat je beter presteert. of het schadelijk is laat ik over aan de voedings experts

Is animal pack hetzelfde als animal stack ? of vergelijkbaar?

Comment

ze zeggen dat animalstak bijna voor hetzelfde effect zorgt als prohormonen alleen dan zonder de bijwerkingen, het zorgt voor testosteron boost etc.
        ik zou eerst je creatine ''kuurtje'' afmaken, 6 weken ong. neem ik aan?
        en daarna kun je altijd kijken hoe je gaat op de animalstak.

grtz

Comment

Originally posted by ahmet View Post
          ze zeggen dat animalstak bijna voor hetzelfde effect zorgt als prohormonen alleen dan zonder de bijwerkingen, het zorgt voor testosteron boost etc.
          ik zou eerst je creatine ''kuurtje'' afmaken, 6 weken ong. neem ik aan?
          en daarna kun je altijd kijken hoe je gaat op de animalstak.

grtz
          Je de creatine was voor 3 weken , maar ik moet nog een potje bij halen. Dit was in de aanbieding

Comment

Btw is er hier veel ervaring met animal stack ? hoor er bij ons mooie verhalen over. 3 kg pakken in 3 weken enz.
            Ik ben al blij met 1 kilo netto

Comment

de meeste die hier zijn geloven niet zo in al die sups
              alleen in creatine en eiwitten
              Who's the Chef

Comment

Heb ook nog nooit iets gelezen in een wetenschappelijk blad dat buiten creatine, eiwitten er supps zijn die zichzelf hebben bewezen. Op de (verkoop)sites staan de mooiste verhalen waarvan in de praktijk niets van uitkomt. Als dat zou zijn was het allang breed uitgemeten. Hou je gewoon aan de 2 supps die been al aangaf. Verder is het weggegooit geld.

Comment

probeer no-xplode maar eens, dan ga je wel hard hoor

Comment

Ja kan beter gewoon BCAA's kopen. Deze kun je naast je creatine gebruiken. Deze zijn goedkoper dan animal stack. En als je het mij vraagt is dit het enige beetje werkzame ingredient in animal stack.

Maar ik begrijp uit jouw post dat je de animal stack hebt gekregen. Deze kan je gewoon gebruiken naast je creatine. Hoewel ik wel sterk twijfel aan de werking van dit product.

Ik lees ook in je post dat je creatine capsules neemt. Je kan beter gewoon poeder nemen. Is goedkoper dan caps en heeft precies dezelfde werking (bij goed gebruik) als alle aanverwante creatineproducten,

zoals creatinetabletten, creatinecapsules, vloeibare creatine, creatinekauwgum enz enz.
                    Groei, Groeier, Groeist

Comment

@@ alle crea is zo goed als gelijk alleen moet je meer betalen voor een niet poeder vorm
                      Who's the Chef

Comment

@ been en creabeest
                        Het moet natuurlijk wel gaan om dezelfde vorm van creatine! namelijk Creatinemonohydraat. Deze wordt het beste opgenomen om daarna tot creatinefosfaat te wordenomgezet in de spiercel.
                        Er zijn wel onderzoeken die beweren dat creatinesera een minder goed opname resultaat hebben in vergelijking met de traditionele poedervormen.

En het gebruik van eiwit preperaten heeft ook geen extra toegevoegde waarde als jij alle amminozuren binnen krijgt. Maar als dat niet zo is dan kan een eiwit preperaat je wel degelijk helpen!! Het blijft een suplement. Een aanvulling op je voeding.

gr

Comment

tsja ik heb het ok nie zo die animal stack en andere van dat soort supplementen, heb het een paar jaar geleden eens geprobeerd, maar kreeg alleen maar last van slapeloosheid en spieropbouw was nix van te merken..

ik hou het daarom bij whey en creatine als goede suplementen waar ik ook goede resultaten van heb..

Comment

Oke , bedankt voor de reacties. Toch wel vreemd dat de reacties over animal stack hier zo slecht zijn. Terwijl er veel andere weer zeer positief over zijn.

Comment

Originally posted by been View Post
                              @@ alle crea is zo goed als gelijk alleen moet je meer betalen voor een niet poeder vorm
                              klopt. staat ook in mijn vorige post in dit topic, misschien had ik er even bij moeten zetten dat het ging om de vorm van de creatine, inhoud is natuurlijk meestal hetzelde.

Alleen bij sommige varianten wordt het je wat makkelijker gemaakt qua inname, zoals vloeibare crea. Maar daar betaal je je helemaal scheel aan.
                              Groei, Groeier, Groeist

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X