Yohimbe bark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Yohimbe bark

Ik gebruik deze produkt al een 1,5 maand wil effe vertellen wat voor effect het bij mij had:

Ik gebruikte deze voedings supplement in combinatie met creatine. Het eerste week toen ik begon merkte ik geen verschil. Misschien omdat ik toen maar 1 pil per trainigsdag in neemde. Dit word per week verhoogd Bijv. 2 de week 2 pillen per trainingsdag 3'de week 3. Tot max 5 pillen, maar ik stopte al bij 4'de 5 vond ik toch eentje teveel.  2'de week kreeg ik zo'n pomp gevoel bij mijn spieren. Het voelt echt wel lekker wanneer je eerste keer zo'n gevoel krijgt. 3'de week werd ook mijn prestaties beter. En ik voelde me ook geweldig vol met energie als ik die pillen met energie drank opdronk. 4'de week: Natuurlijk kreeg ik steeds meer kracht en ik kreeg ook wat meer spiermassa bij.
    En toen kwam het door al die cafeine(energie drank) en de pillen kreeg ik 2 dagen lang buik pijn. En toen dacht ik van ik stop met creatine, want ik moest wel iets weglaten.
    Maar nu ik toch met creatine gestopt ben is toch een kleinbeetje van het extra energie weg.

Ik heb toch nog veel informatie over gelezen toen ik begon. Wat iedereen eigenlijk moet doen voordat je aan iets begint.

Wat ik toch het meest irritante aan dat supplement vond dat ik vaak met een stijve rondliep.

Hebben jullie nog vragen over deze supplement, vraag het maar.
    God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.

Hakki welke resultaten heb je er uiteindelijk mee behaald?
    Bedoel qua omvang en gewichtstoename?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X