Het innemen van Whey en dextro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by erik1982 View Post
    Ik zou het combineren met langzame koolhydraten. Zoals KIR al zei krijg je een hoge insuline piek. Door het eten van langzame koolhydraten zorg je ervoor dat die piek langzamer daalt.
    Het gevolg van een snlle daling is dat je opnieuw honger krijgt en dus weer moet eten en dat is niet zo handig als je aan het cutten bent.

gr
    ok thnx weer wat geleerd . neem altijd na het trainen een pwo shake en dan binnen een uur eet ik een gewone maaltijd thuis met vlees of vis en groente en paar aardappelen, denk dat ik op die manier die snelle daling van de insuline piek wel op kan vangen. of zou ik dat anders moeten doen?
    grtz

Comment

Ja druivensuiker direct na de training is eigenlijk het beste wat je kan krijgen na een training, wat betreft de insulinepiek...etc etc(Is hier al gezegd), maar het dient ook vooral om je eiwitten hun werk te laten doen. Simpelweg energie voor je bouwsteentjes. Ik weet niet beter, is al tijden een vast ritueel bij mij....
      Na de training eerst een flinke schep dextro, direct erachterna creatine, ff minimaal 30 tot 45 minuten wachten en een whey shake nemen, als ik thuis tenminste de kalkoen of kip niet uit de kast haal. Ben eigenlijk nooit echt helemaal kapot hierdoor na een training, is ook niet helemaal de bedoeling, in tegenstelling tot wat velen denken. Het gevoel na een training is en blijft het lekkerst, juist als je hard hebt getraind

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X