Stackers ii m double

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hier is ie dan:

http://www.mdoubleyou.com/NL/index.php

Stacker II
    VOEDINGSWAARDE  
    Ingredienten  per capsule
    Ephedra Sinica (gestandaardizeerd voor 6% alkoloïden) 500 mg
    Guarana* (gestandaardizeerd voor 22% cafeine) 200 mg
    Witte Willgen Bast 20 mg  
    Chroom Picolinaat       67 mcg

Xenadrine EFX
    Xenedrine zonder efedrine!
    Ingrediënten
    Citrus aurantium, MaHuang, Guarana extract, witte wilgbast extract, acetyl-carnitine, L-tyrosine, gemberwortel, Vitamine B5

Inhoud per 2 capsules:
    Vitamine C - 100 mg
    Vitamine B6 - 10 mg
    Pantothenic zuur - 12 mg
    Magnesium - 10 mg
    Thermodyne Complex: - 1415 mg
    Tyroplex (mix of l-tyrosine and acetyl-l-tyrosine), Groene Thee extract (gestandaardiseerd voor EGCG en cafeïne), Seropro (coca extract, gestandaardiseerd voor PEA (phenylethylamine), tyramine en theobromine), Yerba Mate (gestandaardiseerd voor cafeïne), di-Methionine, gemberwortel (gestandaardiseerd voor gingerols), Isotherm (mix van quercetin and fisetin), Bitter Orange (gestandaardiseerd voor synephrine), DMAE (2-dimethylaminoethanol), Druiven(zaad) extract.

Gebruiks aanwijzing
    Neem 2 capsules voor het ontbijt of voor de ochtendtraining, en twee voor de namiddag. Overschrijd in geen geval de voorgeschreven dosering.

Wij raden u aan om de eerste 10 dagen de dosering te halveren om te kijken hoe goed Xenedrine door uw lichaam getolereerd wordt.

* bevat van nature coffeine.

Stacker II: 1x per dag dan een half uur voor trainen??

Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Comment

Het voedingssupplement Stack 2 is een energieproduct dat hoofdzakelijk uit 3 kruiden bestaat. Deze ingrediëntencombinatie geeft je lichaam een energieboost zodat je langer en effectiever kan trainen. Stack 2 stimuleert je eigen stofwisseling en vermindert het hongergevoel.
      Omdat het Ministerie van VWS producten met Ephedra Sinica voor iedereen veiliger wil maken, moeten wij de hoeveelheid van dit kruid in Stack II verlagen. Binnenkort is de 'oude formule' Stack II dus niet meer leverbaar.

Comment

Je hebt ook super-stacker ( gele capsules ) en die zouden op dit moment het sterkst gedoseerd zijn.

Heb ooit stackers gehad en merkte er niks van, viel er ook maar weinig van af

Hoewel ik van de Xenadrine ook niks merk val ik er wel vanaf en wordt ik droger.
        Mijn voorkeur gaat dus uit naar de Xenadrine.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 06 2003,15:20)]Je hebt ook super-stacker ( gele capsules ) en die zouden op dit moment het sterkst gedoseerd zijn.

Heb ooit stackers gehad en merkte er niks van, viel er ook maar weinig van af

Hoewel ik van de Xenadrine ook niks merk val ik er wel vanaf en wordt ik droger.
          Mijn voorkeur gaat dus uit naar de Xenadrine.

Greets...
          Zit ook een aardig prijsverschil in! Dus de ingredienten zullen waarschijnlijk van een wat beter kwaliteit zijn en er zitten dingen in xena die niet in de stack zitten.

Grtz

Comment

Je kan ook gewoon een aspirientje (witte wilgenbast)
            een caffeinetabletje
            en een alfavitje (efedrine)
            nemen. Zo is men broer sterk vermagerd en legaal nog wel. Maar clen zal toch veel straffer werken waarschijnlijk.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (dafke @ Jun. 07 2003,09:31)]Je kan ook gewoon een aspirientje (witte wilgenbast)
                                        een caffeinetabletje
                                       en een alfavitje (efedrine)
              nemen. Zo is men broer sterk vermagerd en legaal nog wel. Maar clen zal toch veel straffer werken waarschijnlijk.
              Clen werkt denk ik veel sterker!

Comment

Weet het wel zeker

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 07 2003,18:30)]Weet het wel zeker

Greets...
                  Je brengt me in de verleiding, maar dan krijg ik problemen met mijjn sponsor

Grtz
                  Ps: voor in de toekomst, die spiropent tabs zijn 0.02 mg hoeveel hap je er per dag weg?

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Riki @ Jun. 07 2003,18:34)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 07 2003,18:30)]Weet het wel zeker

Greets...
                    Je brengt me in de verleiding, maar dan krijg ik problemen met mijjn sponsor  

Grtz
                    Ps: voor in de toekomst, die spiropent tabs zijn 0.02 mg hoeveel hap je er per dag weg?
                    Zou in het begin niet hoger gaan als 5 tabs. Wel opbouwen.

Greets...

Comment

Een collega zit al erg lang aan de stack 3 en is al van 140 kilo naar 120 kilo gegaan door alleen erbij te fietsen elke dag naar ze werk. Alleen hij zit er al 6 maanden aan en neemt er 1tje per keer/dag maar volgens mij is dat niet zo geod om zo lang te gebruiken. Maar het werkt dus erg geod bij hem.
                      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Zou er dan inderdaad een maand mee stoppen.
                        Verder heel mooi resultaat

Greets...

Comment

Zo,

vandaag begonnen met de Stackers II, de gele capsules. Ben benieuwd.

Momenteel sta ik er erg slecht voor..2003 is tot nu toe een slecht jaar wat trainen betreft. Op dit moment weeg ik 75.5 kg en een vetpercentage van 10.7 %. Te licht en nog te vet voor juni... (in 2002 was ik nu 77.0 kg en 11.3% maar werd heel snel droog daarna)

Verleden week griep gehad door een keelontsteking, de koorts is weg maar wel nog een keelontsteking. In februari een blessure opgelopen aan mijn rechterbeen...overbelast door het skieen... Daarna last van mijn rug gekregen haha..maarja doorblijven bikkelen!!

Ik vertel wel of de stackers bevallen..

Comment

Ben heel erg benieuwd Marc.
                            Overigens is een bf van 10.7% niet verkeerd hoor

Greets...

Comment

Ik heb toch eens nader gekeken, xena en stacker II verschillen qua ingedienten niet zoveel. Maar mahuang (ephedrine-gedeelte) is in verschillende kwaliteiten te krijgen, dus de ene mahuang is de andere niet. Ik denk dat daar het prijsverschil van komt, want voor xena betaal je 60 pleuro per 120 tabs.

Grtz
                              Ps: 1977Marc suc7!

Comment

Cur,

toch is het ook hoe je je vet draagt wat belangrijk is. Trainingsmaat van me zit altijd op ongeveer hetzelfde percentage maar zijn buik ziet er altijd droger uit met hetzelfde percentage . Hij is echt een ecto, ik ben meer een endo. Mijn rug is wel droog net als mijn armen, maar ik hou altijd dat beroemde randje om de middel. Ben ook niet zo groot 1.71m daardoor komt het ook volgens mij.

Marc

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X