super whey (de tuinen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• super whey (de tuinen)

Ben sinds kort de super whey van de winkel De tunien gaan gebruiken.
    iemand enige ervaring met dit produkt ?
    Vroeg me af of het wel wat is , het is nogal goedkope whey a 15 euro 1 kilo (wel in de aanbieding op het moment)

mvg madzap

goedkoop en niet te vreten
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
      goedkoop en niet te vreten
      dat het niet te vreten is klopt wel , maar is de kwaliteit ook slecht ?

Comment

why kost om te mken geen ene fuck

alleen de merken die er een hand kleur geur en smaak stoffen dor heen douwen vragen er gewoon de hoofd prijs voor

een man bij mij op de school die werkt als vertegenwoordiger bij een grondstoffen verkoop bedrijf en hij zei dat eiwit poeder eigenlijk een rest produkt is van een bepaalde bewerking in de zuivel industrie en dus geen drol kost.
        Who's the Chef

Comment

Dat klopt ook, whey lekt weg bij het maken van kaas. Het hoeft dus alleen maar opgevangen te worden. Echter is het maken van een goede smaak niet zo goedkoop. Een aarbei bevoorbeeld bevat ontzettend veel stoffen(honderden) welke de smaak ervan bepalen. Alle stoffen kunnen nagemaakt worden, maar dat is duur. Hoe meer stoffen er worden nagemaakt, hoe echter de smaak is, en dus hoe duurder om te maken. In principe is het mogelijk een shake 100% naar een aardbei te laten smaken. Dat kost alleen ZOOOOO ontzettend veel geld.
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

whey

Goedkoop en ik vind de smaak best mee vallen is goed te doen.

Comment

ik vind 15euro per kilo niet eens zo goedkoop trouwens. Whey met een goede smaak is verkrijgbaar voor ongeveer 40 euro per 2.5kg.

Grtz

Comment

Ik gebruik die proteïne ook. Het lost goed op de whey is van goede kwaliteit maar het is ranzig van smaak. Er zit een chemische smaak aan.

gr

Comment

why kost om te mken geen ene fuck

alleen de merken die er een hand kleur geur en smaak stoffen dor heen douwen vragen er gewoon de hoofd prijs voor

een man bij mij op de school die werkt als vertegenwoordiger bij een grondstoffen verkoop bedrijf en hij zei dat eiwit poeder eigenlijk een rest produkt is van een bepaalde bewerking in de zuivel industrie en dus geen drol kost.
                  Als je ergens commentaar opgeeft zorg er dan voor dat het zinnig is. Het bovenstaande commentaar laat duidelijk zien, dat je er totaal geen verstand van hebt. Een beetje dom, vind je ook niet?

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                    ik vind 15euro per kilo niet eens zo goedkoop trouwens. Whey met een goede smaak is verkrijgbaar voor ongeveer 40 euro per 2.5kg.

Grtz
                    40 euro voor 2.5 kilo is toch 16.- euro per kilo!!!!!

Gaat het alleen om de smaak, of gaat het ook om de werkzaamheid?
                    Een whey-eiwit die fantastisch smaakt en ook nog werkt voor 7.- euro per kilo is ook verkrijgbaar in Nederland. Alleen moet je wel 6 x 4 kilo afnemen, bestellen met je vrienden en kennissen is dan een pre.
                    Last edited by Body-Food; 10-04-2007, 05:13.

Comment

In welk opzicht bedoel je werkzaamheid? Dat je quantumkorting krijg is meestal vanzelfsprekend.

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                        In welk opzicht bedoel je werkzaamheid? Dat je quantumkorting krijg is meestal vanzelfsprekend.
                        Ik kan het mis hebben maar een sporter gebruikt Whey-Eiwitten voor het herstel en de opbouw van de spieren, in combinatie met training. Als het alleen om de smaak gaat drink dan een weightgainer shake, dan krijg je energie en het is ook nog voordeliger.

Comment

het gaat waarschijnlijk niet alleen om de smaak
                          maar als jij 2 keer per dag 7x in de week een niet te zuipen gainer naar binnen moet proppen heb je er toch liever een met een beetje smaak.
                          Who's the Chef

Comment

het gaat waarschijnlijk niet alleen om de smaak
                            maar als jij 2 keer per dag 7x in de week een niet te zuipen gainer naar binnen moet proppen heb je er toch liever een met een beetje smaak.
                            Een gainer is iets anders dan een Whey-Eiwit.
                            Een producent die een gainer op de markt zet die niet te pruimen is, die heeft er weinig verstand van.

Een producent die een goed oplosbare, smaakvolle en werkzame Whey-Eiwit levert en die ook achter zijn producten staat, daar ben je dan het beste af.

Comment

Ik heb wel eens whey gehad die niet te zuipen was. Ik maakte toen letterlijk altijd kokhalsbewegingen, het kwam nog net niet weer naar boven. Smaak vind ik dus heel belangrijk bij whey.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X