Creatineserum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatineserum

Heeft er al iemand die rooie creatineserum geprobeerd?
    Werkt dit goed, beter als poeder?

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (dafke @ Jun. 07 2003,10:57)]Heeft er al iemand die rooie creatineserum geprobeerd?
    Werkt dit goed, beter als poeder?
    Nee dafke, weggegooid geld, gewoon poeder halen.

Grtz

Comment

Ik zou het echt niet weten

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zelf vind ik het waardeloos ook al toen ik het weggeven had aan een collega en die vond het wel werken. Maar het is zeker niet beter als normaal creatine en dat is een stuk geodkoper
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Spijtig, van poeder krijg ik altijd krampen. Ik had gehoopt dat dit rooie spul eve goed zou zijn.

Comment

Creatinepoeder is beter, die krampen had ik ook last van, mischien eens proberen met Ananassap , dat hielp wel bij mij.
            Alleen vind ik het nadeel dat creatine zeer veel vocht vasthoud , waardoor je het beeld krijgt dat je goed vooruit gaat , maar als je er mee stopt loop je weer helemaal leeg.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (moody @ Jun. 10 2003,18:08)]Alleen vind ik het nadeel dat creatine zeer veel vocht vasthoud , waardoor je het beeld krijgt dat je goed vooruit gaat , maar als je er mee stopt loop je weer helemaal leeg.
              Daarom gebruik ik NOOIT creatine, zonde van m'n geld.
              What's the difference between your wife and your gear?
              They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
              I also love them both, and can't live without them.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X